آپدیت جدید اپلیکیشن Opinion Rewards گوگل

اپلیکیشن Google Opinion Rewards به کاربران اندروید امکان می‌دهد تا با پاسخگویی به نظرسنجی‌ها از پلی‌استور گوگل اعتبار دریافت کنند اما اخیرا برخی از کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند، در کامنت‌های خود از کم بودن تعداد دفعات نظرسنجی و فاصله زیاد بین هر نظرسنجی شکایت دارند.

اپلیکیشن Opinion Rewards

اخیرا وبسایت اندروید پلیس، متوجه شده است این اپلیکیشن به‌روز شده و به متریال دیزاین گوگل مزین شده است. هم اکنون رابط کاربری از فونت سنس گوگل استفاده می‌کند و پس‌زمینه سفید درخشانی نیز در بطن اپلیکیشن خودنمایی می‌کند. در حال حاضر کاربران اندروید به این به‌روزرسانی دسترسی دارند و اپلیکیشن با شماره نسخه 201904084 در دسترس همه قرار دارد.

در طراحی متریال، هدلاین آبی رنگ از اپلیکیشن حذف شده است و به جای لینک عبارت Spend Your Play credit، اکنون یک شکل بیضی با لوگوی پلی استور و عبارت Play store قرار گرفته است که با بهره‌گیری از آن شما به صفحه اصلی اپلیکیشن اندروید گوگل هدایت می‌شوید تا به شما کمک نماید اعتبار‌هایی را که بدست آوریده‌اید، خرج کنید!

به علاوه این برنامه هرگاه که یک نظرسنجی جدید انجام می‌شود، شما را مطلع خواهد ساخت. ضمنا به یاد داشته باشید هرگونه اعتباری که از پلی استور گوگل دریافت می‌کنید اگر تا یک سال بعد از تاریخ کسب آن اعتبار در اکانت‌تان، خرجش نکنید، منقضی خواهد شد و از بین می‌رود. ضمنا به نظر می‌رسد به زودی باید شاهد انتشار نسخه متریال دیزاین iOS اپلیکیشن نیز باشیم.

اپلیکیشن Opinion Rewards

در حالی که نسخه اندرویدی با پرداخت اعتبار پلی استور به حساب کاربران، دستمزد آنان را جبران می‌نماید، در نسخه iOS، پول نقد واقعی به حساب پی‌پال کاربر واریز می‌شود. به همین علت است که کاربران iOS نمی‌توانند از پلی استور گوگل در دستگاه‌هایشان استفاده نمایند! برای دانلود نسخه اندروید این اپلیکیشن از پلی‌ استور گوگل می‌توانید بر روی این لینک کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH