آپدیت نرم افزاری گوشی‌های LG

بدقولی ال‌جی در عرضه به موقع آپدیت‌های نرم‌افزاری

کاربران گوشی‌های اندرویدی همواره برای دریافت آخرین آپدیت‌ها باید زمان زیادی را منتظر بمانند. LG برای حل این مساله و افزایش رضایت کاربرانش یک سال پیش مرکز ارتقای نرم‌افزار خود را با هدف دسترسی سریع‌تر مشتریان به آپدیت‌های نرم‌افزاری راه انداخت اما به نظر می‌رسد این مرکز فایده‌ای برای کاربران گوشی‌های LG نداشته است.

اولین نسخه نرم‌افزاری که این مرکز منتشر کرد، اندروید 8 برای گوشی‌های LG G6 بود که ابتدا در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفت. این سیستم عامل حدود 9 ماه پس از آن که گوگل برای اولین بار اندروید اوریو را منتشر کرده بود برای گوشی G6 عرضه شد و ال‌جی G5 نیز با ۱۳ ماه تاخیر، اندروید 8 را دریافت کرد.

همچنین گوشی ال‌جی V40 که دو ماه پس از عرضه اندروید 9 معرفی شد، مجهز به سیستم عامل اندروید 8.1 بوده و هنوز آپدیتی برای ارتقا به اندروید پای را دریافت نکرده است.

در واقع بیش از 250 روز از عرضه رسمی اندروید 9 برای گوشی‌های پیکسل گوگل می‌گذرد اما LG به جز G7 One هیچکدام از دستگاه‌های خود را به این نسخه از سیستم عامل اندروید به روزرسانی نکرده است.

این شرکت کره‌ای درباره بدقولی‌های خود در ارایه به موقع آپدیت‌های نرم‌افزاری هیچ توضیحی ارایه نکرده اما واضح است هیچ توجیحی برای عملکرد بد مرکز ارتقا نرم‌افزاری این کمپانی وجود ندارد.

ال‌جی روزهای بدی را در بازار موبایل می‌گذراند و اگر نتواند کاربرانش را راضی نگه دارد مطمئنا روزی فرا خواهد رسید که این شرکت چاره‌ای جز تعطیلی بخش موبایل نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH