اپلیکیشن Edge Touch سامسونگ مشکل لمس تصادفی لبه خمیده گوشی‌های گلکسی را حل می‌کند!

اگر شما به صورت تصادفی عادت به لمس لبه‌های خمیده نمایشگر‌ گوشی گلکسی S10 یا گلکسی S10 پلاس را دارید، سامسونگ برای کمک به شما اپلیکیشن جالبی را در نظر گرفته است.

سامسونگ

وبسایت گجت هک با استناد به پست‌های اخیر در شبکه اجتماعی ردیت دریافته است که سامسونگ با طراحی برنامه به نام اپلیکیشن Edge Touch، با غیرفعال کردن بخش‌هایی از لبه خمیده نمایشگر، از لمس تصادفی آنها محافظت به عمل می‌آورد. شما می‌توانید این برنامه را در گلکسی استور با کلیک بر روی این لینک پیدا کنید. این اپلیکیشن با گوشی‌های گلکسی S7، گلکسی S8، گلکسی S9، گلکسی S10 (به جز گلکسی S10e)، گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 9 سازگار است و به خوبی کار می‌کند. البته دقت داشته باشید که سیستم عامل گوشی شما نیز باید اندروید 8 اوریو و یا اندروید 9 پای باشد.

این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت دلخواه برخی قسمت‌ها، از لبه خمیده صفحه نمایش را به عنوان نواحی بلاک شده تعیین کنند تا مانع از برخورد ناخواسته انگشتان با نمایشگر شود. مناطقی از گوشی نیز که برای نگه ‌داشتن هندست به طور معمول استفاده می‌شوند قابل سفارشی‌سازی هستند. این نواحی به Grip zones مشهورند.

این بخش‌ها در زمان به دست گرفتن گوشی‌های دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده، لمس نخواهند شد و شما می‌توانید بدون دغدغه گوشی خود را در دست بگیرید. این بخش‌ها سابقا در اپلیکیشن به رنگ زرد نمایش داده می‌وشد ولی در نسخه‌های جدید با رنگ سبز مشخص می‌شوند. یکی از کاربران ردیت مدعی شده است با استفاده از اپلیکیشن Edge Touch به طور کامل مشکل اعصاب خوردکن برخورد اتفاقی دست و لمس تصادفی لبه خمیده نمایشگر گوشی سامسونگ‌ حل شده است.

سامسونگ

برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا آن را در حالت عمودی (Portrait Mode) تنظیم کنید، سپس گوشی را بچرخانید و به حالت افقی (Landscape Mode) قرار دهید و بار دیگر نواحی بلاک شده و بخش‌ها در دست گرفتن گوشی را تنظیم نمایید. ضمنا اگر حوصله یا وقت برای انجام سفارشی‌سازی به سلیقه خود ندارید این اپلیکیشن چند حالت از تنظیمات پیش‌فرض نیز دارد که شما می‌توانید با انتخاب یکی از آنها به سرعت کار تعیین نواحی بلاک شده و بخش های قرار گرفتن در دست را انجام دهید.

2 در مورد “اپلیکیشن Edge Touch سامسونگ مشکل لمس تصادفی لبه خمیده گوشی‌های گلکسی را حل می‌کند!”

    1. مرسی، اگه از این برنامه استفاده می کنی خوشحال میشیم تجربه خودتو از کار با اپلیکیشن Edge Touch، با ما و همراهان آی تی رسان در همین بخش نظرات به اشتراک بزاری.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH