تاخیر احتمالی در عرضه اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی فولد به دلیل وجود برخی مشکلات

همان‌طور که احتمالا می‌دانید؛ در بررسی‌های اولیه صورت گرفته روی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی فولد، مشکلاتی مشاهده شد و کارشناسان هنگام کار با نمایشگر این هندست مشکلاتی را تجربه کردند. این موضوع یقینا شروع مناسبی برای کمپانی به‌شمار نمی‌رفت؛ خصوصا آن‌که گوشی جدید سامسونگ با برچسب قیمتی نزدیک به 2000 دلار معرفی شد. اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ با هدف رفع این مشکلات، عرضه اسمارت‌فون تاشوی خود را به تعویق انداخته است.

یک توئیت منتشر شده توسط Ice Universe چنین ادعایی را مطرح نموده است. بر این اساس ظاهرا 2 مراسم مربوط به عرضه گلکسی فولد در کشور چین لغو شده است. ظاهرا سامسونگ ادعا کرده که یکی از مکان‌های در نظر گرفته شده برای مراسم با مشکلاتی مواجه شده است؛ اما لغو هر 2 رویداد کمی مشکوک به‌نظر می‌رسد.

هنوز سامسونگ در این زمینه هیچ‌گونه توضیحات تکمیلی ارایه نداده است؛ اما بر اساس گمانه‌زنی‌ها سامسونگ احتمالا با هدف اعمال برخی تغییرات در بسته‌بندی هندست، زمان عرضه آن‌ را به تعویق انداخته است. برداشتن تصادفی لایه محافظ نمایشگر گوشی یکی از مشکلاتی است که کارشناسان پیش‌تر با آن مواجه بودند. این افراد تصور می‌کردند که لایه مذکور صرفا یک محافظ نمایشگر است. به همین دلیل سامسونگ در خصوص این مشکل بیانیه‌ای را منتشر کرد و از اعمال برخی تغییرات جهت اطلاع‌رسانی مناسب‌تر موضوع به مشتریان خبر داد. این موضوع به‌صورت بالقوه می‌تواند تاخیر در عرضه گوشی جدید را به‌دنبال داشته باشد؛ چرا که سامسونگ ناچارا بایستی مواداولیه بسته‌بندی آن‌ را تغییر دهد. بایستی به‌خاطر داشت که این تاخیر ظاهرا تنها به کشور چین مربوط می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا چنین پدیده‌ای سایر مناطق جهان را نیز تحت‌تاثیر قرار خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH