اولین تلویزیون منعطف OLED دنیا معرفی شد!

oledlg

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) ساعاتی پیش، از اولین تلویزیون OLED منعطف دنیا در نمایشگاه الکترونیک مصرفی (CES) در لاس‌وگاس پرده‌برداری کرد. کاربران با این دستگاه مبتکرانه می‌توانند زاویه انحنا را برای ایجاد نهایت کیفیت تصویر کنترل کنند؛ قابلیتی که تنها در حوزه فیلم‌های عملی-تخیلی ممکن بود.

اچ. اچ (هیون هویی) ها، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌‎جی الکترونیکس، می‌گوید: «تلویزیون OLED منعطف ال‌جی محصولی است که تا نبینید باور نمی‌کنید زیرا تمام تعریف‌ها را به مبارزه می‌طلبد. وقتی منحنی صاف شود، منعطف هم می‌تواند منحنی شود. ال‌جی به پیشگامی در تحول تلویزیون‌ها به نسل بعدی ادامه می‌دهد.»

چیزی که تلویزیون OLED منعطف ال‌جی را از هر تلویزیون دیگری در دنیا مستثنی می‌کند این است که انحنای نمایشگر می‌تواند با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون متناسب با سلیقه بیننده تغییر کند. محدوده انحنا توسط عوامل مهمی سنجیده شده است که بر تجربه مشاهده مانند اندازه نمایشگر و فاصله تماشا تأثیر می‌گذارد. از آنجا که بیننده می‌تواند انحنا را تطبیق دهد، از بهترین تجربه مشاهده نیز می‌تواند لذت ببرد و هر بار آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کند.

LG_Newsroom_main_slider_HEproduct_20140104-e1389111339923

این دستگاه تلویزیون ۷۷ اینچ نتیجه یکپارچگی فناوری است که همه جنبه‌های تولید محصول در این تلویزیون را، که شامل طراحی، نمایشگر و اطمینان از کیفیت می‌شود، در برمی‌گیرد. تلویزیون OLED منعطف ده‌ها هزار ساعت آزمایش را برای حصول اطمینان از قابلیت اطمینان و دوام نمایشگر منحصربه‌فرد آن پشت سر گذاشته است. ال‌جی با معرفی تلویزیون OLED منعطف اکنون موفقیت بزرگ دیگری را کسب کرده است و سهم خود را به عنوان اولین‌ها در جهان در رسته تلویزیون‌های OLED صفحه‌تخت، منحنی و منعطف از آن خود کرده است.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2014 (مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره ۸۲۰۴) از ۷ تا ۱۰ ژانویه فرصت دارند تا تلویزیون‌های OLED منعطف و خیره‌کننده ال‌جی را خودشان از نزدیک ببینند.

2 در مورد “اولین تلویزیون منعطف OLED دنیا معرفی شد!”

  1. قول میدم اگه نمیرین هرروز چیزای جدید ببینین اینم یکی ازاوناست ولی خوب چه فایده شایدبااین پیشرفت کشورتاده سال دیگه بتونیم یکیشو ببینیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH