کیس هولوگرام

رونمایی از هولوگرام‌های متحرک درون رایانه‌های شخصی در CES 2022

نمایشگاه CES همیشه زمانی برای به نمایش گذاشتن ایده‌های جذاب توسط شرکت‌ها بوده است. امسال نیز به نظر می‌رسد که سازندگان کیس‌های رایانه شخصی، زمان زیادی را برای آماده‌سازی ایده‌های جدید خود سپری کرده‌اند. اول از همه، ما یک کیس کامپیوتر غیرمعمول داشتیم و اکنون Showcase PC در حال ساخت یک کیس هولوگرام است که تصاویر هولوگرامی متحرک را در طرفین خود نمایش می‌دهد. زیرا RGB این روزها کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

این ویژگی هم‌اکنون در سری کیس‌های Solo و Dual Hologram یافت می‌شود. کیس Solo هولوگرام را از قسمت جلویی پخش می‌کند؛ اتفاقی که در Dual Hologram از بالای کیس نیز رخ می‌دهد. هنوز در مورد اینکه آیا این توهمات بصری می‌توانند در اجرا‌های زنده و یا دیگر محیط‌ها به کار بروند صحبتی نشده است.

در واقع، اگر هولوگرام‌ها واقعاً شما را هیجان‌زده می‌کنند، من را شگفت‌زده نمی‌کنند. ما قبلا هم شاهد هولوگرام‌های ثابت بوده‌ایم. نکته‌ عجیب اینجا تحرک شگفت‌آور این هولوگرام است، البته که آن‌چنان هم چشم‌گیر نیست. تصور کنید نشسته‌اید و دارید سال نو را جشن می‌گیرید و به آتش چشم دوخته‌اید که ناگهان از گوشه چشم‌تان چنین هولوگرامی را می‌بینید، به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که این تنها یک افکت هولوگرامی است و نه یک شبح سال نو!

البته مطمئناً این یک فناوری خاص است و یکی از مواردی است که می‌تواند به شکلی که نورهای RGB هرگز نمی‌توانند، به زیبایی کیس شما کمک کند.

اگر می‌خواهید یکی از آن‌ها را برای خود خریداری کنید، باید بدانید که کیس Showcase Hologram Solo با قیمت 299 دلار و مدل Dual با قیمت 449 دلار به فروش می‌رسد. قیمت گذاری فعلی تا فردا (8 ژانویه) ادامه دارد و کیس‌ها در ژوئن 2022 (همین ماه) شروع به عرضه خواهند شد.

کیس هولوگرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH