لنوو Z6 Pro با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد

سرانجام لنوو از پرچم‌دار جدید خود رونمایی نمود. گوشی Z6 Pro بعد از مدت‌های شنیدن شایعات، افشا شدن مشخصات راست و فیک و دیدن چندین تیزر تبلیغاتی در مورد آن، در نهایت با دوربین چهارگانه، پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 855 و قابلیت شارژ سریع معرفی شد.

Z6 Pro

صفحه نمایش 6.39 اینچی سوپر آمولد به همراه یک ناچ قطره‌ای کوچک در بالا طراحی و ساخته شده است. برخورداری از حسگر شناسایی اثر انگشت در زیر نمایشگر و لبه‌های بسیار نازک و ظریف بر زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده است. ولی ما توصیه می‌کنیم چندان به تصاویر رندر شده توسط لنوو اعتماد نکنید و منتظر دیدن عکس‌هایی از هندست واقعی آن بمانید.

پردازنده کوالکام تعبیه شده در دل این گوشی تازه‌رسیده در دو نسخه با رم 6 و 8 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود البته اگر شما همیشه عاشق قدرتمند‌ترین‌ها با بالاترین عملکرد هستید، قطعا نسخه پیکربندی شده با 12 گیگابایتی رم و 512 گیگابایت حافظه درونی عطش شما را برای دستیابی به قدرت برطرف خواهد کرد.

Z6 Pro

در قسمت پشتی این هندست زیبا، چهار دوربین به صورت عمودی پشت سر هم قرار گرفته است. اولین لنز مربوط به دوربین دارای زاویه فوق عریض با وضوح تصویر 16 مگاپیکسل بوده که در زیر آن دومین لنز که دوربین اصلی با وضوح تصویر 48 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.8 است، خودنمایی می‌نماید. سپس لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و در انتها تک دوربین 2 مگاپیکسلی به صورت جدا از بقیه گروه، برای بهبود تصویربرداری ویدیو‌ها تعبیه شده است. ضمنا دوربین سلفی در قسمت ناچ جلوی هندست نیز با قدرت 32 مگاپیکسل حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

همچنین شرکت، طرفداران وفادارش را فراموش نکرده و همچنان ZUI را در این گوشی نیز حفظ نموده است. البته نسخه جدیدی با عنوان ZUI 11 عرضه شده است. دیگر بخش‌های Z6 Pro نیز شامل سیستم خنک‌کننده مایع و باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر به همراه یک شارژر سریع 27 واتی است. به علاوه بسیاری از ویژگی‌های پرطرفدار در گوشی‌های چینی از جمله AI Photos و  Hyper Video نیز در دسترس است که این نام اختصاری فانتزی در مجموع اشاره به قابلیت‌هایی شامل Super Night Scene، Super Macro،  Super Wide Angle و غیره دارد.

این گوشی در دو رنگ قرمز و سبز عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز از حدود 430 دلار برای نسخه 6/128 گیگابایتی، حدود 450 دلار برای نسخه 8/128 گیگابایتی و در نهایت نسخه 12/512 گیگابایتی با برچسب 715 دلار در ویترین مغازه‌ها به گوشی‌های 1000 دلاری غول‌های دنیای موبایل فخر‌فروشی خواهد کرد.

Z6 Pro

گوشی پرچم‌دار Z6 Pro لنوو در دورنگ سبز و قرمز

تاریخ ورود به بازار نیز 29 آوریل یعنی حدود 6 روز دیگر اعلام شده و اولین فروش نیز تنها برای مدت 10 ساعت برنامه‌ریزی شده است. این مرحله از فروش از طریق فروشگاه‌ اینترنتی Tmall، وبسایت JD.com و استور خود شرکت لنوو انجام خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH