ال‌جی

ال‌جی تولید اسمارت‌فون در خاک کشور کره جنوبی را متوقف خواهد کرد!

چند وقتی می‌شود که بخش گوشی‌های هوشمند شرکت ال‌جی به مشکلاتی اساسی برخورده است. با این وجود شرکت بسیار امیدوار است تا با سیاست‌های خود ورق را به نفع خود برگرداند. این شرکت در همین راستا درصدد کاهش هزینه‌های خود است و به همین منظور تولید اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار در خاک کشور کره جنوبی را متوقف خواهد کرد.

ال‌جی

به گزارش Yonhap News Agency، ال‌جی در نظر دارد تا خط تولید پرچم‌داران خود را به کشوری دیگر منتقل کند و ظاهرا ویتنام نزدیک‌ترین گزینه برای این کار محسوب می‌شود. هنوز مشخص نیست که این تصمیم شامل گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده هم می‌شود یا نه، اما انتقال همین مقدار هم به معنی خروج ده تا بیست درصد از تولیدی گوشی‌های هوشمند شرکت از خاک کشور خود است.

در حال حاضر ال‌جی پایگاه‌هایی در کشورهای برزیل، چین، هند و ویتنام برای تولید گوشی دارد و مطمئنا این تصمیم به معنای پایان راه برای کشور کره جنوبی نخواهد بود. در واقع باید گفت برخی ملاحظات منجر به این تصمیم شده است. از جمله این که فروش پایین اسمارت‌فون‌های شرکت امکان دارد جایگاه سومی آنها را در آمریکا به خطر بیندازد و فرصت را نصیب موتورولا برای تصاحب این رتبه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH