گلکسی نوت 10 نسخه 5G

عرضه نسخه 5G گلکسی نوت 10 تایید شد

سامسونگ در اوایل سال جاری از خانواده گلکسی S10 رونمایی کرد که یکی از مدل‌های آن از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. این اسمارت‌فون اولین گوشی سامسونگ بود که مجهز به 5G است و ما شک داریم که آخرین آن‌ها باشد.

البته به نظر می‌رسد نسخه 5G گوشی‌های هوشمند فعلا در سطح پرچمداران باشد چرا که تامین چیپست‌های آن به صورت گسترده ممکن نیست.

حال شرکت ارتباطی Verizon به صورت رسمی اعلام کرده گلکسی نوت 10 نیز به این فناوری مجهز خواهد بود. پیش از این نیز حدود یک ماه پیش، کد منبع هسته از خانواده گلکسی اس 10 که از پردازنده اگزینوس استفاده می‌کنند منتشر شده بود که کاربران انجمن XDA Developers به یک مورد جالب در این کد برخورد کردند که نشان از نسخه 5G گلکسی نوت 10 داشت.

مدیر عامل Verizon در کنفرانس خبری اعلام کرد که سری نوت سامسونگ نیز از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد. البته این سخنان به هیچ وجه ما را شگفت زده نکرده است چرا که در واقع اگر خبری از تجهیز نوت 10 به 5G نبود شگفت زده می‌شدیم!

این گونه به نظر می‌رسد Galaxy Note 10 برای خریداران وسوسه انگیزتر از Galaxy S10 5G باشد چرا که دیرتر از S10 به بازار می‌آید و به فناوری بروزتری در حوزه 5G مجهز خواهد شد و کاربران شاهد مشکلاتی که گلکسی S10 5G بدان مبتلا بوده، در نوت 10 نخواهند بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات گلکسی نوت 10 منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد در ماه‌های آینده شاهد اخبار بیشتری در خصوص این پرچمدار قدرتمند خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH