گوگل

گوگل دورکاری را برای افراد آسان می‌کند

در دورانی که روز به روز ارتباطات نزدیک‌تر می‌شود، دنیا در حال کوچک‌تر شدن است. دورکاری و عناوین تازه‌ای مانند کارمند دیجیتال بسیار رایج شده‌اند و اگر به دنبال وفق دادن خود با این شرایط جدید هستید، از اقدامات گوگل برای آسان‌تر کردن این نوع از مشاغل خوشحال خواهید شد.

گوگل

این شرکت به تازگی عنوان کرده است که قابلیت جستجوی شغل خود را با افزودن فیلتری که تنها دور کاری و انجام کارها از منزل را نشان می‌دهد، به‌روزرسانی خواهد کرد. در همین خصوص شرکت بیان می‌کند: “حالا می‌توانید مشاغلی را که با توانایی‌های شما مطابقت دارند پیدا کنید. سپس با انتخاب فیلتر work from home لیست مشاغلی را که به شما اجازه دورکاری و انجام امور در منزل را می‌دهد، مشاهده خواهید کرد. این فیلتر به شما کمک می‌کند تا بهترین فرصت شغلی ممکن را برای خود بیابید.”

جدای از این فیلتر، گوگل اعلام کرده است که با برخی از سایت‌های کاریابی همکاری می‌کند تا در یافتن هر چه بیشتر مشاغلی که قابلیت انجام از راه دور و در خانه را دارند، موفق‌تر عمل کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که شاید بسیاری از افراد با دورکاری و کار در خانه راحت نباشند. در هر صورت امکان جدید گوگل در اختیار شماست و می‌توانید بسته به سلیقه شغل مورد نظر خود را جستجو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH