سنت‌شکنی گوگل در ارایه رنگ‌های جدید پیکسل 3a و 3a XL

بر‌عکس برخی از کمپانی‌های سازنده موبایل، گوگل علاقه خاصی به عرضه گوشی‌های جدید خود با رنگ‌های عجیب‌و‌غریب نداشته است. این شرکت نسل اول گوشی‌های سری پیکسل را که در سال 2016 عرضه شدند در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای به بازار ارایه کرد، در سال 2017 نیز گوشی‌های پیکسل 2 با رنگ‌بندی آبی، سیاه و سفید در دسترس کاربران قرار گرفتند. در نهایت هم گوشی پیکسل 3 در سال 2018 با رنگ‌های صورتی، سفید و مشکی روانه بازار شد.

اگرچه گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL که هنوز توسط گوگل معرفی نشده‌اند از نظر فنی هیچ شباهتی به پیکسل 3 و 3XL ندارند، اما گوگل هم‌چنان روش قدیمی خود را برای ارایه رنگ‌بندی گوشی‌های خود، به‌کار گرفته است. اخبار و شایعات منتشر‌شده نشان می‌دهند که گوگل قصد ارایه یک یا چند رنگ جدید برای گوشی‌های جدید خود یعنی پیکسل 3a و 3a XL را ندارد و به‌نظر می‌رسد که این دو گوشی در دو رنگ سفید و سیاه عرضه شوند. هم‌چنین دکمه خاموش و روشن در پیکسل 3a، به رنگ نارنجی خواهد بود.

البته ماجرا وقتی جالب می‌شود که یکی از افشا‌گران معروف در توییتر با نام مستعار Eveleaks، یک نسخه باکیفیت ازتصویر پنل پشتی پیکسل 3a را منتشر کرده و در قسمت توضیحات، کلمه بنفش را به‌کار برده است. البته ما در این تصویر هیچ رنگ بنفشی مشاهده نکردیم و احتمالا این دو گوشی در رنگ سایه بنفش (بنفش کم‌رنگ) نیز ارایه شوند.

البته گوگل، سنت قدیمی خود در رنگ‌بندی دکمه پاور دستگاه را حفظ کرده و با ارایه رنگ نارنجی در دکمه پاور پیکسل 3a قصد تفکیک این گوشی با پیکسل 3a XL را دارد.

نکته جالب در رنگ‌بندی تلفن‌های جدید گوگل، ارتباط این گوشی‌ها با فیلم Avengers است. گوگل احتمالا با تبلیغ این دو اسمارتفون و ربط‌ دادن این گوشی‌ها به فیلم انتقام‌جویان، قصد راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی برای تلفن‌های جدید خود را دارد. هم‌چنین در این رابطه، احتمال عرضه رنگ‌های جدید گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL توسط این شرکت نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH