با فناوری جدید گوگل تلفن شما می‌تواند به جای‌تان صحبت کند

در فاصله کمتر از ده روز مانده به کنفرانس گوگل I/O این شرکت همانند سال‌های گذشته فناوری‌های جدیدی را در این کنفرانس معرفی خواهد کرد. یکی از کاربردی‌ترین و جدیدترین این فناوری‌ها، ارایه یک راه‌حل برای بیماران مبتلا به اختلال گفتاری است که از هندست‌های اندرویدی استفاده می‌کنند.

وب‌سایت معتبر 9to5Google مدعی شده که در لیست رویداد‌ها و فناوری‌هایی که توسط گوگل معرفی خواهند شد، پروژه‌ای با نام Euphoria رویت شده است. به‌نظر می‌رسد که گوگل قصد استفاده از فناوری‌هایی را دارد که زندگی افراد مبتلا به بیماری اختلال گفتاری را نسبتا راحت‌تر خواهد کرد. احتمالا این فناوری در سیستم‌عامل اندروید Q تعبیه می‌شود.

به عبارت دیگر می‌توان گفت افرادی که دچار این اختلال هستند، اسمارتفون‌ آن‌ها قادر به صحبت کردن به جایشان خواهد بود. پروژه Euphoria در لیست رویداد‌های گوگل، در زیر‌مجموعه یک بخش با نام “طراحی برای دسترسی” قرار گرفته است.

البته ما نمی‌توانیم حدس بزنیم که این پروژه در قالب یک دستگاه معرفی می‌شود یا به عنوان یک ویژگی در اندروید Q معرفی خواهد شد. اما می‌توان این مسئله را هم مطرح کرد که پروژه جدید گوگل، ارتباط خاصی با زبان یادگیری ماشین (هوش مصنوعی) خواهد داشت.

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل با نام Google I/O روز هفدهم اردیبهشت در سالن آمفی‌تئاتر شورلاین واقع در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود و این شرکت طبق روال همیشگی خود، فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های جدید خود را در طول این کنفرانس معرفی می‌کند.

2 در مورد “با فناوری جدید گوگل تلفن شما می‌تواند به جای‌تان صحبت کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH