مشخصات کلیدی اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 پرو در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد

اخیرا برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فونی با مشاره مدل GM1917 در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است و بر اساس اظهارات مطرح شده این شناسه به گوشی وان‌پلاس 7 پرو تعلق دارد. این دستگاه با تراشه اسنپ‌دراگون 855، 12 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید پای همراه با رابط کاربری OxygenOS در فهرست دیتابیس بنچمارک قرار گرفته است. این اسمارت‌فون در تست‌های مربوط به پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 3526 و 11101 را کسب کرد.

با توجه به اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که وان‌پلاس 7 پرو با 3 پیکره‌بندی حافظه‌ای متفاوت شامل 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. بعلاوه این هندست از نمایشگری با رزولوشن QHD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره خواهد برد. پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه دستگاه احتمالا از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 7 و 7 پرو در روز 14 مه رسما معرفی خواهند شد؛ با این‌حال تا آن موقع احتمالا جزئیات بیش‌تری در خصوص این هندست‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH