V50 تینکیو 5G

ال‌جی زمان عرضه جدیدی را برای V50 تینکیو 5G مشخص کرد

پس از گذراندن یک سه ماهه مالی ناامیدکننده دیگر برای شرکت کره‌ای، ال‌جی در تلاش است با به کار بردن شبکه 5G و عرضه جدیدترین پرچم‌دار خود V50 تینکیو 5G به روزهای خوب خود برگردد. اما مشکل کوچکی این وسط وجود دارد و آن این است که یک ماه از سه ماهه مالی دوم سال می‌گذرد و هنوز خبری از حضور این گوشی در بازار نیست.

حالا نشریات کره‌ای ابراز کرده‌اند که بر اساس تبلیغات جدید شرکت، V50 تینکیو 5G که قرار بود در نوزدهم آوریل وارد بازار شود، به صورت رسمی در دهم مه در کره عرضه خواهد شد. اگرچه مدت زمان این تاخیر زیاد نیست، اما ال‌جی چیزی در خصوص دلایل آن نمی‌گوید و بیشتر بر این نکته تاکید می‌کند که با همکاری کوالکام به دنبال بهبود شبکه 5G در تمامی زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده است.

گمانه‌زنی‌های فراوانی در این خصوص در نشریات کره‌ای به چشم می‌خورد. از جمله این که تعدادی از آنها بیان کردند شرکت ال‌جی از پایدار شدن شبکه‌های اولیه 5G در کره خوشحال نشده است. ظاهرا هنوز هم مشکلاتی برای ارتباط با این شبکه در کره جنوبی وجود دارد. در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دیگر شرکت کره‌ای، یعنی سامسونگ نیز در اتصال نسخه 5G پرچم‌دار خود با مشکلاتی روبرو بود. به هر ترتیب سامسونگ در رسالت خویش موفق عمل کرد و حالا نیز پیش‌فروش نسخه 5G گلکسی S10 در آمریکا آغاز شده است، پس ال‌جی نیز می‌تواند علی‌رغم مشکلات با V50 تینکیو 5G روزهای خوشی را سپری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH