وجود حفره دوربین سلفی در گوشی آنر 20 پرو تایید شد

طبق آخرین اخبار ما می‌دانیم که در تاریخ 21 مه در شهر بندری لندن، آنر قصد رونمایی از هندست‌های سری 20 خود را دارد. در مراسم افتتاحیه، گوشی‌های آنر 20 لایت (که هم‌کنون با نام آنر 20i در چین معرفی شده است)، آنر 20، آنر 20 پرو و همچنین به احتمال زیاد نسخه لاکچری آنر 20 موسکینو معرفی خواهند شد.

آنر 20 پرو

طی ماه‌های گذشته نیز شاهد اخبار و شایعات بسیاری حول و حوش مدل‌های آنر 20 و آنر 20 پرو بوده‌ایم و چند رندر با رنگ‌های مختلف شامل آبی، سفید و سیاه از این دو گوشی منتشر شده است. بر همین اساس در قسمت پشتی دستگاه هم به نظر می‌رسد آنر 20 پرو مجهز به لنز دوربین پریسکوپی با زوم 5x اپتیکال خواهد بود، در حالی که آنر 20 با دوربین سه‌گانه با قدرت زوم 3x عرضه خواهد شد. ضمنا هر دو گوشی در بخش جلویی نیز مجهز به نمایشگر دارای حفره مخصوص تعبیه دوربین سلفی هستند.

این اطلاعات از دو عکس منتشر شده توسط وبسایت دیجیتال ترند بدست آمده‌اند. هرچند منبع آنها ناشناس است ولی با توجه به اعتبار سایت، قابل اعتماد هستند. در عکس‌ها تصویری از یک گوشی به چشم می‌خورد که در بالای یک جعبه مخصوص بسته‌بندی به منظور خرده‌فروشی قرار داده شده و دارای یک حفره دوربین سلفی است. نام آنر 20 پرو نیز بر روی جعبه به چشم می‌خورد.

گفته می‌شود مدل آنر 20 پرو احتمال دارد از دوربین چهار‌گانه شامل لنز با زاویه فوق عریض، لنز 40 مگاپیکسلی معمولی، لنز زوم پریسکوپی 5x و دوربین 3D تایم آو فلایت برخوردار باشد. مهندسان آنر، گوشی‌های آنر 20 و 20 پرو را با معروف‌ترین پردازنده تاریخ شرکت یعنی کایرین 980 با معماری 7 نانومتری و تا 8 گیگابایت رم تجهیز نموده‌اند.

آنر 20 پرو

به علاوه طبق شایعات منتشر شده آنر 20 دارای نمایشگر آمولد 6.1 اینچی با حسگر شناسایی اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و آنر 20 پرو نیز به احتمال زیاد مشابه آن تنها با اندازه بزرگ‌تر ساخته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH