پاورپوینت

چگونه یک جدول را از ورد به پاورپوینت منتقل کنیم؟

اگر نیاز دارید تا در کلاس درس یا محل کار ارایه‌ای دهید و در آن نیز از جدول استفاده کنید، نگران نباشید زیرا مستقیما شما می‌توانید در پاورپوینت آنها را ایجاد نمایید. همچنین متداول است ابتدا جدول را در برنامه ورد آماده کرده و سپس در پاورپوینت قرار دهید. برای آشنایی با مراحل این کار تا انتهای این آموزش ساده همراه ما باشید.

برای شروع کار فایل‌ ورد که جدول در آن قرار دارد و فایل پاورپوینت که قرار است جدول را به آن منتقل کنید، باز نمایید. سپس جدول را در فایل ورد انتخاب کنید. برای انتخاب جدول باید نشانگر ماوس را بر روی خانه‌های جدول ببرید تا آیکن کوچکی در گوشه سمت چپ در بالا ظاهر شود و بتوانید با کلیک بر روی آن جدول را انتخاب کنید.

پاورپوینت

روش دیگر برای این کار، کلیک در یکی از خانه‌های جدول است تا تب Layout در بالای منوی نرم‌افزار ظاهر شود. سپس در بخش Table، بر روی گزینه Select کلیک کنید. با اینکار منوی آبشاری باز خواهد شد و در ادامه باید گزینه Select Table را انتخاب کنید تا تمام جدول به حالت انتخاب دربیاید. بعد از انتخاب جدول به تب Home بروید و دکمه Copy را بزنید و یا از صفحه کلید، دکمه‌های ترکیبی Ctrl + C را بفشارید.

اکنون به سراغ فایل پاورپوینت و اسلایدی که می‌خواهید جدول به آن منتقل شود، بروید. بر روی قسمتی که مایلید جدول قرار بگیرد کلیک کرده و از تب Home بر روی دکمه Paste کلیک کنید و یا از کلید‌های ترکیبی Ctrl + V استفاده کنید. به همین سادگی خواهید دید که جدول شما در فایل پاورپوینت ظاهر خواهد شد.

پاورپوینت

ویرایش و تغییر محتویات جدول نیز به همان سادگی کار در ورد خواهد بود. قطعا استفاده از جدول در ارایه، بر غنای کار شما و تفهیم بهتر اطلاعات به مخاطبین‌تان کمک شایانی خواهد نمود. البته لازم به ذکر است اگر در جدول اعداد فارسی تایپ کرده‌اید، مخصوصا اگر اعداد اعشاری نیز در آن وجود دارد، حتما یک بار تمام آنها را کنترل نمایید که جابه‌جا نشده باشند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH