فیش حقوقی

آموزش دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به‌ صورت آنلاین

به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم و به پاسداشت زحمات فرهنگیان عزیز، امروز مطلب آموزشی خود را به این قشر فهیم و پرتلاش اختصاص داده‌ایم. سامانه فیش حقوقی فرهنگیان از سال گذشته به صورت یکپارچه و با طراحی نوینی به آدرس fish.medu.ir مورد بهره‌برداری قرار گرفت. فرهنگیان شاغل سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس گفته شده نسبت به دریاف فیش حقوقی خود اقدام نمایند. برای توضیحات بیشتر در این خصوص و آموزش دریافت فیش حقوق در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پس از مراجعه به آدرس مذکور با صفحه زیر روبرو می‌شوید که کد ملی و شماره پرسنلی فرد را می‌خواهد. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و بر روی دکمه آبی رنگ بعدی کلیک کنید.

فیش حقوقی

در صورت صحیح بودن اطلاعات در صفحه جدید نام و نام خانوادگی شخص در بالای گذرواژه (محل مشخص شده با رنگ قرمز) نمایش داده می‌شود. در این مرحله رمز خود و کد امنیتی را وارد کنید. کد امنیتی به بزرگ یا کوچک بودن حروف حساس نیست. در صورتی که نمی‌توانید با رمز خود وارد سامانه شوید یا نیاز به تغییر رمز پیدا کرده‌اید، باید از طریق مدیر آموزشگاه یا کارشناس فناوری منطقه و از طریق سایت همگام اقدام کنید.

فیش حقوقی

پس از این مرحله وارد سایت خواهید شد. همانطور که مشاهده می‌کنید مشخصات کاربر از قبیل کد پرسنلی، کد ملی و شماره تماس در قسمت سبز رنگ نشان داده می‌شود. در این قسمت ابتدا سال و سپس ماه مورد نظر خود را انتخاب و بر روی نمایش فیش کلیک کنید. پس از نمایش فیش می‌توانید با استفاده از پرینت فیش اقدام به چاپ فیش حقوقی خود کنید.

در پایان این مطلب آموزشی ذکر این نکته ضروری می‌نماید که فرهنگیان عزیز برای دریافت فیش حقوقی خود تنها از طریق آدرس fish.medu.ir اقدام نمایند. فرهنگیان بازنشسته نیز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بازنشستگی به آدرس www.cspf.ir نسبت به دریافت حکم و فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

10 در مورد “آموزش دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به‌ صورت آنلاین”

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      آی پی رو عوض کنید و دوباره تست کنید یا از یک اینترنت دیگه (مثلا وای فای یا نت موبایل از سیم کارت دیگه) استفاده کنید

      1
      1
  1. سلام .فیش ما ازسال ۹۰ و ۹۱ موجود نیست علت چیه.
    اگه میشه اونا را لازم هستیم. پیگیری کنید و جواب بدید.

    2
    3
  2. سلام برای من هنگام ثبت کد ملی و شماره پرسنلی خطای اطلاعات شما در سامانه ثبت نشده است را نشان می دهد. من سرباز معلم هستم. لطفا راهنمایی فرمایید.

    5
    32
  3. شیرزاد بابایی شکاری

    شما هم یه حرفی بزنید!!! آیا هنوز زود است برای گذاشتن فیش رو سایت!!! حداقل زمان دقیق رو بگوئید کی می گذارید!!!!سپاس و سپاسگزارم

  4. شیرزاد بابایی شکاری

    سلام… طرح دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل بی نهایت عالی، کامل،و جامع است… منظور، از طرح دریافت فیش حقوقی نیست!!!هدف اینکه چرا دیر وبه موقع فیش ماهیانه رو،توی سایت نمیذارید!؟ از افزایش حقوق ۹۸که خبری نشد!!!حداقل فیش رو به موقع بذارید تا دلمان بافیش خوش باشه!!!مثلا این قسط کی تموم میشه، اون قسط چند ماه دیگه مونده!!!و……‌.!!!ببخشید مزاحم شدم… سپاسگزارم.

    1
    14

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH