انتشار نخستین تصاویر از طراحی اسمارت‌فون آنر 20 پرو

به‌طور معمول مدت کوتاهی پس از عرضه جدیدترین هندست پیشرفته هواوی، آنر نیز اسمارت‌فونی را روانه بازار خواهد کرد. این‌بار محصول فوق آنر 20 نام دارد و ماه آینده به بازار عرضه می‌شود. در ادامه به بررسی کلیه اطلاعات منتشر شده پیرامون این گوشی می‌پردازیم.

اطلاعات لو رفته پیرامون آنر 20 پرو

اخیرا وب‌سایت Slashleaks نخستین تصاویر از اسمارت‌فون آنر 20 پرو را به‌صورت آنلاین منتشر نموده است. نخستین موضوعی که با مشاهده هندست آنر به ذهن متبادر می‌شود این است که ظاهرا کمپانی به طیف رویکردی جدیدی پیوسته که اکنون تولیدکنندگانی نظیر سامسونگ با پرچم‌دار گلکسی S10 خود در آن پیشتاز هستند. در نتیجه با حذف ناچ از نمایشگر، پنل گوشی از حفره‌ای کوچک جهت استقرار دوربین جلویی میزبانی می‌کند. همچنین آنر از نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بسیار مناسبی بهره گرفته و این موضوع در حواشی فوق‌العاده چشم‌نواز اطراف پنل جلویی و حتی قسمت تحتانی نمایشگر نیز کاملا مشهود است.

نخستین تصاویر آنر 20 پرو از طراحی مجهز به نمایشگر حفره‌دار حکایت دارد

براساس اطلاعات قابل دسترس تا این لحظه، آنر 20 پرو از یک نمایشگر 6.5 اینچی بهره خواهد برد. به احتمال فراوان رویکرد هواوی در زمینه دوربین هندست آنر شباهت زیادی با دستگاه‌های جدید کمپانی و گوشی‌های سری هواوی P30 خواهد داشت؛ بدان معنا که آنر 20 پرو احتمالا از دوربینی با کیفیت بسیار مناسب برخوردار خواهد بود.

آنر با به‌کارگیری نمایشگر حفره‌دار از رویه جدید صنعت اسمارت‌فون تبعیت نموده است

مشخصات آنر 20 و آنر 20 پرو

با توجه به اطلاعات پیشین، آنر 20 اساسا از برخی جوانب به‌عنوان نسخه ارزان‌تر 2 اسمارت‌فون پرچم‌دار سری هواوی P30 قلمداد می‌شود. این موضوع بدان معناست که آنر 20 احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی با ناچ قطره‌ای شکل و لبه‌های باریک خواهد بود. همچنین قسمت پشتی گوشی نیز احتمالا تنها از یک دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند. این ماژول از حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز عریض 20 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری تشکیل می‌شود.

اما امسال آنر نیز همانند هواوی، نسخه پرو آنر 20 را روانه بازار خواهد کرد. این گوشی مجهز به 4 دوربین خواهد بود؛ با این‌حال مشخص نیست که حسگر جدید یک دوربین TOF بوده یا صرفا یک حسگر معمولی جهت گردآوری اطلاعات عمق صحنه است. آنر 20 پرو احتمالا همانند هواوی P30 پرو از یک نمایشگر 6.5 اینچی با ناچ قطره‌ای شکل بهره خواهد برد.

هر 2 ورژن اسمارت‌فون آنر 20 احتمالا تنها با نمایشگر ناچ‌دار عرضه خواهند شد

هر 2 مدل گوشی احتمالا از پردازنده کایرین 980 استفاده می‌کنند. عرضه مدلی با 512 گیگابایت حافظه‌داخلی بعید به‌نظر می‌رسد و هر 2 هندست احتمالا با حداکثر 8 گیگابایت رم روانه بازار می‌شوند. چنین ظرفیتی یقینا بیش از حد موردنیاز است. حسگر اثرانگشت اپتیکی احتمالا در زیر نمایشگر گوشی مستقر می‌شود. به‌کارگیری باتری 3650 میلی‌آمپرساعتی در هر 2 مدل هنوز قطعی نیست؛ اما احتمالا از فناوری شارژ معکوس پشتیبانی نخواهد شد.

تمرکز بر حالت شبانه

آنر نیز همانند هواوی بر ارتقاء عملکرد دوربین آخرین اسمارت‌فون خود تمرکز نموده است. پیش‌تر این تولیدکننده عکسی را با هشتگ CaptureWonders در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد. این عکس نمایی از سازه Tower Bridge را در اوایل وقت غروب و شب‌هنگام نمایش می‌دهد. آنر به منظور جلوگیری از طرح اتهامات آتی در خصوص عدم ثبت عکس توسط یک اسمارت‌فون اعلام کرد که این تصویر تنها به‌عنوان یک مثال ارایه شده است. در واقع کاربران مشغول تماشای یک تصویر کاملا کلاسیک هستند.

بر اساس تبلیغات انجام شده، دوربین آنر 20 در شرایط نوری نامناسب نیز کماکان بایستی تصاویر باکیفیتی را خلق نماید

زمان عرضه آنر 20

برخلاف رویه معمول گذشته، آنر 20 پرو طی روز 21 می و حتی پیش از رونمایی این اسمارت‌فون در چین  به‌طور رسمی در شهر لندن معرفی خواهد شد. تصاویر منتشر شده توسط آنر نیز از چنین پدیده‌ای حکایت دارند. حاصل عبارت نمایش داده شده در تصویر برابر با 521 است که رقم 5 به ماه می و عدد 21 نیز به شمارنده روز اشاره دارد.

رقم 4 احتمالا از وجود دوربین چهارگانه در پشت دستگاه حکایت دارد

بر اساس شایعات نسخه معمولی آنر 20 با قیمت‌گذاری حدودا 2999 یوان در چین ارایه می‌شود و نسخه پرو نیز با برچسب قیمتی گران‌تری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH