تلگرام طلایی با رفع نواقص به پلی استور و کافه بازار بازگشت + لینک دانلود

یکی از خبرهای داغ چند وقت اخیر مربوط به اعلام جاسوس و مخرب بودن تلگرام طلایی بازمی‌گشت که حتی گوگل پس از اخطار بابت این موضوع، در یکی از اقدام‌های کم نظیر خودش دست به‌کار شده و تلگرام طلایی و هاتگرام را از روی گوشی‌های اندرویدی پاک کرد.

پس از این موضوع حتی امکان نصب مجدد این اپلیکیشن‌ها نیز وجود نداشت تا سرانجام سازندگان تلگرام طلایی تصمیم گرفتند با رفع نواقص موجود یک اپلیکیشن جدید را جایگزین کرده و این بار بدون دریافت هیچ اخطاری، تصب آن توسط کاربران انجام شود.

طبق اعلام رسمی کانال تلگرام طلایی، آخرین نسخه این اپلیکیشن مطابق با استانداردهای گوگل در پلی استور و کافه بازار قرار گرفته است و کاربران قادر به دانلود و نصبش خواهند بود. شما نیز از طریق لینک‌های زیر می‌توانید در صورت تمایل، تلگرام طلایی را نصب و دانلود نمایید تا مجددا تلگرام بدون فیلتر در اختیارتان باشد. البته بایستی منتظر عکس العمل احتمالی تلگرام اصلی نیز باشیم تا ببینیم این نسخه تازه آیا مورد تایید آن‌ها نیز قرار دارد یا نه!

دانلود تلگرام طلایی از پلی استور

دانلود تلگرام طلایی از کافه بازار

8 در مورد “تلگرام طلایی با رفع نواقص به پلی استور و کافه بازار بازگشت + لینک دانلود”

  1. یه سری برای خودشون امروز یه تزی میدن فرداش میبینن به ضررشونه حذفش میکنن! این چه مملکتیه که خودشون بدونه دخالت کاربر تلگرامشو پاک میکنن!اونقدر به این مملکت گند زدن ملتو همه جوره تحت فشارای مالی و غیره قرار دادن حالا یه تلگرام شد ضرر یا جاسوسی! جالب شد! ببین صلاح مملکتو دست چه دزدهایی سپردیم!

  2. https://persian-hair.com/

    من شنیدم این با پیروکسی ایران کار میکنه واطلاعات کاربر رو اگر بخواد میدزده و اصلا امن نیست . به نظر من از خود برنامه ی اصلی استفاده کنید با ویلچر شکن . من خودم اینجوری کار میکنم و راحت ترم

    2
    1
    1. سلام دوست گرامی،هاتگرام و طلگرام طلایی هر دو برای یک تولید کننده هستند و هیچ تفاوتی بین سازنده گان این دو برنامه وجود ندارد

      1
      3
  3. گرگ زاده عاقبت گرگ شود.اینهافکرامروزراکرده بودن به این زودی درست کردن .منتظرباشد.دوباره حذفش کنن .البته استوری وبازار.منبع دزدی وبرنامه های مخرب است .ازخودگوگل دانلودکنید.ببینید.چه میگوید.البته اگرنصب کردوموجودداشت .

    2
    7
  4. ایرانی جماعت دور زدنو بلده مگه میشه یه نرم افزار جاسوسی دست از کار بکشه اون وقتایی هم تو گوگل بود شناسایی نشده بود الان باید دید بعد یه مدت چجوری میشه گوگل بازم حذفش میکنه یا نه بعدا بهش اعتماد کرد

    4
    16

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH