موتورولا

اولین رندر از ارزان‌ترین گوشی موتورولا، موتو E6 منتشر شد

اگرچه موتورولا در حال برنامه‌ریزی برای بازگشت به بازار اسمارت‌فون‌های بالارده است، اما تمرکز اولیه این شرکت همچنان بر گوشی‌های ارزان قیمت خواهد بود. چندی پیش خبر به‌روزرسانی خط تولید موتو G7 منتشر شد و حالا نوبت به انتشار رندرهایی از ارزان قیمت‌ترین گوشی شرکت، موتو E6 رسیده است که جانشین دستگاه‌های موتو E5 سال گذشته خواهد بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، موتورولا در گوشی جدید خود از یک صفحه نمایش بلند با نسبت تصویر 18:9 استفاده کرده است که حاشیه‌های ضخیمی دارد. حاشیه بالایی میزبان اسپیکر توگوشی و حاشیه پایینی محل قرارگیری نام شرکت سازنده است. بر اساس شایعات، صفحه نمایش 5.45 اینچی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود دوربین سلفی به کار رفته در پنل جلویی 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی هندست نیز 13 مگاپیکسلی است.

موتو E6

در سال‌های اخیر به دیدن ماژول دایره‌ای آن هم تقریبا در وسط پنل پشتی در گوشی‌های موتورولا عادت کرده‌ایم، اما ظاهرا موتو E6 در این زمینه سنت‌شکنی خواهد کرد و دوربین در بالاترین نقطه از سمت چپ پنل قرار می‌گیرد. بعلاوه، ظاهرا خبری از حسگر اثر انگشت در این دستگاه نخواهد بود و لوگوی موتورولا به تنهایی در پنل پشتی قرار خواهد گرفت. آنطور که از رندر این گوشی برمی‌آید، باید منتظر جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالا، درگاه میکرو USB در پایین و دکمه‌های کنترل صدا در سمت راست دستگاه باشیم.

برای آگاهی بیشتر در خصوص مشخصات درونی دستگاه باز هم باید سراغ شایعات برویم. گفته می‌شود پردازنده در نظر گرفته شده برای موتو E6 از نوع اسنپدراگون 430 خواهد بود که پیش از این در موتو G6 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. دو گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز دیگر اعضای تیم پردازش دستگاه را تشکیل می‌دهند. اگرچه زمان دقیقی برای رونمایی از اسمارت‌فون جدید موتورولا اعلام نشده، اما احتمال معرفی رسمی آن در تاریخ 15 مه زیاد است. قیمت در نظر گرفته شده این محصول نیز حدود 150 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH