نوا 3i

کدامیک را بخریم: گلکسی A50 سامسونگ یا نوا 3i هواوی؟!

هر ساله اسمارت فون‌های جدیدی از سوی کمپانی‌های کوچک و بزرگ به بازار عرضه می‌شوند که به تازه‌ترین قابلیت‌ها و فن‌‌آوری‌ها مجهز هستند. همین انتخاب را برای کاربران دشوارتر کرده. از این رو باید به مقایسه گوشی‌ها بپردازید تا با گوشی‌های مارکت آشنا شوید و از ویژگی‌های آن‌ها مطلع گردید. در ادامه می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که آیا گلکسی A50 سامسونگ بخریم یا نوا 3i هوآوی؟ پس با ما همراه باشید.


طراحی و دیسپلی؛ کم‌حاشیه‌تر!

گلکسی A50 سامسونگ

محصول سامسونگ از دیزاین مدرن و کم‌حاشیه‌ای سود می‌جوید که دیدن محتواهای مختلف را جذاب‌تر نموده و همچنین تولیدکننده توانسته پنلی غول‌پیکر را در قابی کوچک قرار دهد. به این ترتیب گلکسی A50 به‌راحتی در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد. در قاب پشتی نیز شاهد ماژول دوربین سه‌گانه، فلاش ال‌ای‌دی و لوگوی سامسونگ هستیم که ظاهری زیبا به این مدل بخشیده. به‌طور کلی می‌توان گفت اسمارت فون کره‌ای از یک طراحی لاکچری سود می‌جوید و نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌نماید. در طرف دیگر، نوا 3i قرار گرفته که از دیزاین ناچ بهره می‌گیرد. به‌همین دلیل حاشیه‌های این گوشی ضخیم‌تر از گلکسی A50 هستند. با این همه موبایل هوشمند هوآوی همان تجربه لذت‌بخش موبایل سامسونگ را ارایه می‌دهد و از این رو گزینه‌ای عالی برای عاشقان فیلم و انیمیشن به‌حساب می‌آید. در قاب پشتی نیز دوربین دوگانه به‌همراه سنسور اثر انگشت به‌چشم می‌خورد که با رنگی از نوع گرادینت همراه شده است. در نتیجه نوا 3i در زوایای مختلف رنگ‌های گوناگونی را به‌نمایش می‌گذارد.

نوا 3i

محصولات سامسونگ همیشه از نمایشگرهای باکیفیتی بهره می‌برند و گلکسی A50 نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده از یک دیسپلی تقریبا 6.5 اینچی در این گجت سود جسته که به تکنولوژی سوپر آمولد و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز گشته. این در حالی‌ست که هوآوی برای نوا 3i یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی ال‌سی‌دی را تدارک دیده که در مقابل فن‌آوری آمولد کره‌ای‌ها حرفی برای گفتن ندارد. پس اگر به‌دنبال یک اسمارت فون با پنلی خیره‌کننده و دیزاینی مدرن هستید، حتما گلکسی A50 را در سبد خریدتان قرار دهید.

دوربین: سه چشمی یا دو چشمی؟

نوا 3i

سامسونگ برای محصول خود از سه لنز 25، 8 و 5 مگاپیکسلی بهره گرفته که تصاویری حرفه‌ای ثبت می‌کند و نیاز بیش‌تر کاربران را برآورده می‌سازد. عکس‌ها مملو از جزئیات بوده و گفتنی‌ست حتی در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویری پرنور ثبت می‌کنید. امکان عکاسی پرتره و واید نیز فراهم گشته تا به‌راحتی از افق شهرها و مناظر طبیعی عکس‌برداری نمایید و آثاری حرفه‌ای خلق کنید. دوربینی 25 مگاپیکسلی هم در قاب جلو تعبیه گشته تا گلکسی A50 به موبایلی مطلوب برای خوره‌های سلفی و شبکه‌های اجتماعی مبدل شود.

گلکسی A50 سامسونگ

رقیب اسمارت فون کره‌ای از یک ماژول دوربین دوگانه برخوردار است که کیفیتی به‌مراتب کم‌تر از گلکسی A50 دارد. اما هم‌چنان می‌توانید به ثبت تصاویر پرتره بپردازید و عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت کنید. اما چیزی که نوا 3i را از محصول سامسونگ متمایز می‌سازد، دوربین‌های سلفی آن است. سازنده این مدل را به دو دوربین 24 و 2 مگاپیکسلی مجهز نموده تا تصاویری جذاب ثبت کنید و لایک‌های بیش‌تری دریافت نمایید. بنابراین اگر به دوربین سلفی اهمیت زیادی می‌دهید، نوا 3i را مدنظر داشته باشید. اگر هم می‌خواهید عکس‌هایی خارق‌العاده با ماژول دوربین سه‌گانه بگیرید، در نتیجه گلکسی A50 را خریداری نمایید.

قدرت سخت‌افزاری؛ گلکسی توان‌مند!

نوا 3i

هر دو اسمارت فون از پردازنده‌های اختصاصی بهره می‌گیرند. اما به‌جرات می‌توان گفت تراشه گلکسی A50 از قدرت بیش‌تری سود می‌جوید و در عین حال مصرف نسبتا کم‌تری دارد. پس اگر می‌خواهید کارهای حرفه‌ای‌ خود را بدون لگ و کندی انجام دهید و قادر به اجرای طیف وسیعی از گیم‌های اندرویدی باشید، حتما نگاهی به گلکسی A50 بیندازید.

گلکسی A50 سامسونگ

در گران‌قیمت‌ترین نسخه نوا 3i چیزی در حدود 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه 4 گیگابایت رم دریافت می‌کنید که لازم به ذکر است حافظه اجرایی آن نسبت به گلکسی A50 مقدار کم‌‌تری است. در صورت خرید محصول کره‌ای 6 گیگابایت رم نصیب‌تان خواهد شد تا به‌راحتی اپ‌ها و بازی‌های مختلف را به‌طور همزمان اجرا نمایید. همچنین گلکسی A50 از درگاه اختصاصی میکرو اس‌دی بهره می‌گیرد تا قادر به ارتقای حافظه تا 512 گیگابایت باشید. در نتیجه اگر می‌خواهید تجربه‌ای بی‌نقص از پلت‌فرم اندروید داشته باشید، حتما گلکسی A50 را خریداری نمایید.

باتری و سایر قابلیت‌ها؛ برتری کره‌ای‌ها!

گلکسی A50 سامسونگ

باتری 4000 میلی‌آمپری گلکسی A50 با توجه به نمایشگر کم‌مصرف و چیپست 10 نانومتری طول عمر بالایی دارد و تا چندین ساعت‌ شما را همراهی می‌کند. اما رقیب محصول سامسونگ با باتری تقریبا 3300 میلی‌آمپری مدت زمان زیادی دوام نمی‌آورد. گفتنی‌ست فن‌آوری شارژ سریع گلکسی A50 با سرعت بیش‌تری نسبت به همین تکنولوژی در نوا 3i گوشی هوشمندتان را فول‌شارژ می‌نماید.نوا 3i

تولیدکننده کره‌ای برخلاف هوآوی که سنسور اثر انگشت را در قاب پشتی قرار داده، این حس‌گر را در زیر نمایشگر تعبیه کرده تا دسترسی به آن راحت‌تر شود. گذشته از این، امنیت دیوایس افزایش یافته و فقط خودتان قادر به‌ آنلاک کردن هندست خواهید بود. با این همه، نباید از قیمت غافل شد. نوا 3i با قیمت کم‌تری به بازار عرضه شده و از این رو اگر برچسب قیمتی برای‌تان اهمیت زیادی دارد، پس اقدام به خرید مدل هوآوی کنید. در غیر این‌صورت اگر به‌دنبال یک موبایل هوشمند با نمایشگری جذاب، پردازنده‌ای توان‌مند و ماژول دوربین سه‌گانه هستید، بی‌درنگ گلکسی A50 سامسونگ را سفارش دهید!

4 در مورد “کدامیک را بخریم: گلکسی A50 سامسونگ یا نوا 3i هواوی؟!”

  1. اگه با نوا 4 مقایسه میشد قطعا هم رقابت جالب تر بود، هم غیر قابل پیشبینی تر، بنظرم مقایسه این دو محصول زیاد هم سخت نبود پیشبینی برنده

    8
    29

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH