هواوی

پرچم‌داران هواوی و آنر اولین دریافت‌کنندگان اندروید Q پس از گوشی‌های پیکسل خواهند بود

هواوی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که شهرت خوبی در زمینه ارایه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای محصولات تولیدی خود ندارد. حالا به نظر می‌رسد شرکت چینی به دنبال تغییر در این رویه است و این تغییر نیز از اندروید Q آغاز خواهد شد. به عبارت دیگر پس از گوشی‌های پیکسل که همیشه به عنوان اولین هندست‌ها جدیدترین به‌روزرسانی‌های اندرویدی را دریافت می‌کنند، پرچم‌داران هواوی و آنر در سریع‌ترین زمان ممکن آپدیت جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد.

بر اساس اعلام شرکت هواوی، گوشی‌های خانواده P30، میت 20، آنر ویو 20 و مجیک 2 جز اولین دریافت‌کنندگان اندروید Q خواهند بود. گفته می‌شود این آپدیت به احتمال فراوان همراه با به‌روزرسانی EMUI شده و برای اسمارت‌فون‌های گفته شده در ماه سپتامبرعرضه خواهد شد. گوگل به احتمال فراوان آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را در اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر ارایه خواهد کرد و شرکت چینی ادعا می‌کند به محض انتشار نسخه پایدار برای گوشی‌های پیکسل، آپدیت گوشی‌های شرکت نیز آماده می‌شود.

البته که این صحبت‌های هواوی تنها در حد یک ادعا است و در بهترین حالت به‌روزرسانی‌های گفته شده تنها در چین ارایه خواهند شد و عرضه آنها در دیگر مناطق ماه‌ها طول خواهد کشید. در هر صورت شرکت در این زمینه طرفداران خود را امیدوار کرده است و باید دید می‌تواند به عهد خود پایبند باشد یا خیر؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH