تلگرام طلایی باز هم توسط گوگل مسدود شد!

ظاهرا اخبار مسدود شدن تلگرام طلایی (و هاتگرام) تبدیل یه یکی از خبرهای روز شده است، پس از آنکه گوگل به‌صورت رسمی تلگرام طلایی را مسدود کرده و آن را یک ابزار جاسوسی معرفی نمود، سازندگان این اپلیکیشن هفته گذشته نسخه جدید آن را معرفی نموده و به‌صورت رسمی اعلام کردند که ایرادات گوگل را برطرف نموده‌اند.

حال به‌نظر می‌رسد که باز هم شرایط به حالت سابق بازگشته و گوگل تغییرات اعمال شده توسط تلگرام طلایی را قبول نداشته و آن را یک اپلیکیشن فیک (تقلبی) معرفی کرده که اجازه نصبش را هم نمی‌دهد. در همین چارچوب، صفحه دانلود تلگرام طلایی از پلی استور پاک شده و اجازه نصب آن توسط سایر مارکت‌ها همچون کافه بازار هم داده نمی‌شود.

طبق گزارش کاربران، این اپلیکیشن مانند سری پیش از روی گوشی برخی افراد پاک شده و به احتمال زیاد درصد این نفرات افزایش یافته تا مانند سری قبل، بر روی اسمارت‌فون اکثریت غیرفعال شود.

مشخص نیست این داستان به‌نوعی موش و گربه بازی گوگل و تلگرام طلایی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت و آیا سازندگان خواهند توانست اعتماد اندروید را کسب نمایند و یا همچنان توسط گوگل بلاک خواهند شد؟

3 در مورد “تلگرام طلایی باز هم توسط گوگل مسدود شد!”

  1. پس واقعا ایرادی بوده که میگن بر طرف کردند ، یعنی داشتن جاسوسی میکردند!!!
    اتفاقاتی که تو کشور ما میفته واقعا تو کل دنیا بی نظیره!!!!!!!!!

  2. بجای این موش و گربه بازیا همه برن سروش دیگه.فقط نباید اونجا، شلوغی کنن چون عموها دائما رصد می کنن که جوانان عزیز میهن دست از پا خطا نکنن.مثلا حرف سیاسی و کلیپ های بی ادبانه نباید به اشتراک بذارن.و کلا بچه مودب و چشم پاک و سربه زیری باشن.وگرنه وقتی میری استخدام شی اولین کاری که خواهند کرد اینه که از عمو سوروش استعلام می کنن که تو این مدت بچه خوبی بودی یا نه.خلاصه فیها خالدون آدم رو میریزن رو دایره

    2
    13

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH