جدیدترین تبلیغات اپل بر روی شارژدهی باتری آی‌فون XR تمرکز دارند

با در نظر گرفتن رویکرد معمول اپل، تا زمان رونمایی از مدل‌های آی‌فون 2019 حدودا 4 ماه زمان باقی‌مانده است. اما این موضوع به‌معنای بی‌توجهی کمپانی نسبت به آی‌فون‌های سال 2018 نیست. لذا اپل 2 تبلیغ تلویزیونی جدید را منتشر کرده است که یکی از آن‌ها متعلق به آی‌فون XS، آی‌فون XS مکس و آی‌فون XR بوده و دیگری بر روی هندست آخر و مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر آی‌فون تمرکز نموده است.

تبلیغ نخست به قابلیت ارسال پیام‌های iMessages رمزنگاری شده از طریق اپلیکیشن پیام‌رسانی دستگاه‌های iOS اشاره دارد. پیام‌های iMessages متون، تصاویر یا ویدیوهایی هستند که از طریق ارتباط سلولی یا وای‌فای به دستگاه‌های iOS یا مک ارسال می‌شوند. این پیام‌ها با توجه به رمزنگاری 2 طرفه کاملا خصوصی هستند. ویدیوی 60 ثانیه‌ای خانمی را نشان می‌دهد که داخل یک سالن مشغول مانیکور ناخن‌های خود است و در جریان نمایش تبلیغ با صدای بلند می‌خندد. به‌دنبال دریافت مجموعه‌ای از پیام‌های iMessage بر روی گوشی آی‌فون این خانم، خنده‌های وی متوقف می‌شود. سپس اپل در جریان پخش تبلیغ، پیامی را به شرح زیر نمایش می‌دهد:

“iMessage گفتگوهای شما را رمزنگاری می‌کند؛ چرا که لازم نیست کلیه افراد از شوخی‌های شما مطلع شوند.”

اپل در راستای حفظ حریم خصوصی گام بزرگی برداشته است و تیم کوک، مدیرعامل شرکت بارها اعلام کرده که اپل هرگز مشتریان خود را به یک کالا تبدیل نخواهد کرد. این اظهارنظر، شرکت‌های فیس‌بوک و گوگل را مستقیما مورد کنایه قرار می‌دهد. بعلاوه بایستی به‌خاطر داشت که متون (SMS)، ویدیو یا تصاویر (MMS) ارسالی از دستگاه‌های iOS به گجت‌های اندرویدی رمزنگاری نخواهند شد.

IMessage رمزنگاری شده در سمت چپ و SMS بدون رمزنگاری در سمت راست

تبلیغ دوم به مقوله شارژدهی باتری آی‌فون XR می‌پردازد. آی‌فون XR به لطف بهره‌مندی از یک باتری 2942 میلی‌آمپرساعتی، شارژدهی طولانی‌تری را در مقایسه با کلیه مدل‌های دیگر آی‌فون ارایه می‌دهد. این عنوان پیش‌تر در اختیار آی‌فون 8 پلاس قرار داشت. محتوای تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای یک فرد حاضر در گاراژ پارکینگ را حین استراحت نمایش می‌دهد؛ در حالی‌که آی‌فون XR وی یک رویداد ورزشی را پخش می‌کند. پدری با استفاده از آی‌فون XR، تخت‌خواب فرزند خود را تماشا می‌کند و یک خانم هنگام اجرای بازی Angry Birds بر روی آی‌فون XR خود به خواب فرو می‌رود. در ادامه متنی به شرح زیر نمایش داده می‌شود:

“انرژی شما زودتر از آی‌فون XR به پایان خواهد رسید. بیش‌ترین مدت شارژدهی باتری متعلق به یک آی‌فون است. این گوشی همان آی‌فون XR است.”

هر 2 تبلیغ احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک از طریق شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH