طرح مفهومی آیفون‌های 2019

منتشر شدن کانسپت‌های جدید از آیفون‌های 2019 اپل توسط طراحان مختلف

روشن است که اپل همانند سال‌های قبل، تغییری در طراحی آیفون‌های 2019 ایجاد نخواهد کرد. اما کاسنپت‌های جدید آیفون‌های XI، XR، XS و XS Max می‌توانند نمونه‌های جالب و زیبایی برای طراحی آیفون‌های 2019 باشند. از عمده‌ترین تغییراتی که در آیفون‌های جدید مشاهده کرده‌ایم، ارتقای دوربین آن‌ها بوده است. البته اپل این روند را برای رقابت با شرکت‌هایی مثل گوگل، هواوی و سامسونگ حفظ کرده و به نظر می‌رسد که همین روند را برای آیفون‌های 2019 نیز ادامه دهد.

این چندمین باری است که کانسپت‌های جدیدی از جانشینان جدید آیفون XR، XS و XS Max منتشر شده و همانند کانسپت‌های قبلی از یک فضای مربعی برای قراردادن دوربین دو‌گانه یا سه‌گانه استفاده می‌شود. با‌توجه به کانسپت‌های متعددی که از دوربین مربعی در گوشه بالایی آیفون‌های 2019 مشاهده شده است، ما نیز انتظار داریم که آیفون‌های جدید، پیرو این طرح‌های مفهومی باشند.

یکی از خبرنگاران فناوری خبرگزاری بلومبرگ با نام Mark Gurman در توییتر خود اعلام کرد: “طرح‌های مربوط به کیس محافظ آیفون بعدی، بحث‌های ما را در رابطه با آیفون‌های جدید تایید می‌کند. آن‌چه که در این کیس‌ها مشاهده می‌کنیم، یک دوربین سه‌گانه در پرچمدار آیفون و یک دوربین دوگانه در آیفون XR جدید است. علاوه‌بر این موارد، به نظر می‌رسد که سایر آیفون‌ها نیز از یک فضای مربعی برای قرارگیری لنزها استفاده کنند.”

هم‌چنین، یکی از هنرمندان گرافیکی با نام حسن کایمک طرح‌های مفهومی جدیدی را با توجه به شایعات، اخبار و گزارشات تحلیلگران حوزه فناوری طراحی کرده است. این طرح‌های سه‌بعدی، شباهت بسیار زیادی به طرح‌هایی که در رابطه با آیفون‌های جدید منتشر‌ شده‌اند، دارد.

تنها چیزی که در مورد این کانسپت‌ها رعایت نشده، رنگ‌بندی آیفون XR جدید بوده و به نظر می‌رسد که این طراح، وقت زیادی برای انجام این کار نداشته است. چند روز پیش هم شایعاتی مبنی‌بر رنگبندی جدید آیفون XR جدید منتشر شد.

در همین حال، طرح‌های مختلفی برای کیس‌ محافظ آیفون‌های XI و XI Max ارایه شده و یکی از منابع معتبر در این زمینه با نام Sonny Dickson، طرح‌های جدیدی را که ما منتظر آن‌ها بودیم تایید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH