CES 2014 در یک نگاه، خلاصه عملکرد برخی از سازندگان بزرگ

180459-CES2

خب CES امسال نیز تمام شد و ما را با همه شگفتی‌هایش تا سال آینده تنها گذاشت. سازنده‌ها آمدند و هر چه در توان داشتند( البته نه هر چه زیرا بیشترش را برای رویداد ماه آینده در بارسلونا نگه داشته‌اند) رو کردند. حالا ما ماندیم و یک دنیا انتظار برای MWC در بارسلونا. در مطلب زیر به طور خلاصه به آنچه هر یک از کمپانی‌های بزرگ ارایه دادند می‌پردازیم.

سونی: سونی یکی از آن کمپانی‌هایی بود که رویداد امسال را تماما از آن خود کرد. آمدن یک پرچمدار مینی با نام اکسپریا Z1 کامپکت که ویژگی‌های خیره کننده‌ای نیز دارد، کاری کرد که دیگر باقی سازندگان زمانی که می‌خواهند نسخه کوچک شده‌ای تولید کنند، حواسشان را بیشتر یه ویژگی‌هایش جمع کنند.

سامسونگ: سامسونگ هم که با تبلتهایش CES امسال را تکان داد که در راس آنها گلکسی نوت پرو قرار داشت. تنها تبلتها نبودند، معرفی دستگاه‌های Smart Home از سامسونگ نیز غرفه این سازنده را پر رونق کرده بود.

انویدیا: انویدیا با معرفی سوپر چیپ تگرا K1 با 192 هسته به علاقه مندان به بازی رویایی بخشید که از همین الان در انتظارش هستند.

هواوی: هواوی اسند میت 2 را در رویداد امسال معرفی کرد. این دستگاه فوق‌العاده آمد و با توانایی شارژ کردن یک دستگاه دیگر، حسابی منحصر بفرد ظاهر شد.

ایسوس: بله این برند خلاق امسال هم همه جوره چشم‌ها را به سوی خود گرداند. ایسوس در رویداد امسال با معرفی یک موجود چند کاره به نام Transformer Book Duet TD300 اگر هیچ کار دیگری هم نمی‌کرد، CES را از آن خود کرده بود. اما خب این کمپانی به این دستگاه همه جانبه بسنده نکرد و 4 دستگاه دیگر با نام‌های ویوو تب نوت 8، پدفون اکس، پدفون مینی و زن فون را نیز به جمع شگفتی‌های خود اضافه کرد.

پاناسونیک: پاناسونیک نیز با معرفی یک تبلت راگد با نام تاف پد که قول کار تا 16 ساعت را می‌داد، کوهنوردان و ورزشکاران را مجذوب خود کرد.

ZTE: این برند نیز با معرفی آخرین محصول خود با نام گرند اس 2 و تجهیز این دستگاه به نسل جدید از فن آوری قفل گشایی با تشخیص صدا خود را هم سطح با دیگر برندهای جهانی و مشهور کرد.

ایسر: ایسر هم با معرفی دو نسخه اپدیت شده از دستگاه‌های قبلی خود با نام‌های Iconia A1-830 و  Iconia B1-711 از این قافله عقب نماند.

لنوو: لنوو در این رویداد از اولین دستگاه 4G LTE خود پرده برداری کرد. این دستگاه توانایی ارایه سرعت آپلود Mbps50 و سرعت دانلود Mbps150 را دارد.

اپسون: گوگل احتمالا به همین زودی‌ها با رقیب جدی چون اپسون در حوزه عینکهای هوشمند خود روبرو خواهد شد. این سازنده در CES امسال عینک ویژه خود با نام  Moverio BT-200 را با قابلیت ارسال تصویر به هر دو لنز معرفی کرد. این ویژگی باعث می‌شود که تصاویر برای کاربر از عمق بیشتری برخوردار شوند.

سازندگان فعال در ساخت گجتهای پوشیدنی: همانطور که پیش از رویداد امسال نیز گفته می‌شد، انتظار داشتیم که CES امسال برای این گروه، رویداد پر سرو صدایی باشد.  G’s Lifeband Touch، Razer’s Nabu، Garmin’s Vivofit و ZTE’s BlueWatch دست بندهای فیتنس که پیشرفته و پیشرفته‌تر شده بودند. پبل هم که اسمارت واچ خود را با نام Pebble Steel watch معرفی کرد که جای هیچ وسیله پوشدنی هوشمند دیگر خالی نماند.

3 در مورد “CES 2014 در یک نگاه، خلاصه عملکرد برخی از سازندگان بزرگ”

  1. این گزارش با گزارش بقیه سایتها فرق میکنه، همه سایتها از ال جی شروع کردند و از غرفه بزرگ و محصولاتش و نوآوری هاش نوشتند، درحالیکه اینجا اسمش رو هم نیاوردند! واقعاً عجیبه.
    یعنی شما تلویزیون هوشمند ال‌جی webOS رو ندیدید؟
    آیینه هوشمند ال جی به نام Virtual Fitting Solution رو ندیدید؟
    یخچال تماماٌ شیشه‌ای ال جی رو ندیدید؟
    گوشی هوشمند ال‌جی G Flex رو ندیدید؟
    جاروبرقی‌های روباتیک ال‌جی ،تلویزیون منحنی ۷۷ اینچ ULTRA HD OLED ،قابلیت ال‌جی HomeChat و بقیه چیزها رو ندیدید؟
    ال جی تو این نمایشگاه 15تا جایزه ابتکار میگیره که گوشی g2 و کامپیوتر یکپارچه ۲۲ اینچ Chromebase جزء این 15 تاهستند.

  2. شرکت ال جی بیشترین نو اوری و جوایز رو مثل سالهای قبل تو این نمایشگاه به خودش اختصاص داده… حالا شما نه معرفی کردین و نه \وشش دادین …حالا کارتون به جایی رسیده که اینجا اسمشو نمیارین؟؟؟؟ ۱۰۰٪ سهوی نیست کارتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH