رونمایی اپل از ورژن جدید سیستم‌عامل‌های iOS، tvOS، watchOS و macOS

امروز اپل به‌روزرسانی‌های مربوط به کلیه سیستم‌عامل‌های خود را منتشر می‌کند. اکنون iOS 12.3 و tvOS 12.3 برای کلیه دستگاه‌های مورد پشتیبانی در حال انتشار هستند. این پلتفرم‌ها به‌همراه اپلیکیشن جدید TV منتشر می‌شوند؛ برنامه‌ای که پیش‌تر و در جریان رویداد ماه مارس کمپانی معرفی شد.

این اپلیکیشن در بیش از 100 کشور قابل‌دسترس است و جهت استفاده از آن به یک دستگاه مجهز به iOS 12.3 یا tvOS 12.3 احتیاج خواهید داشت. همچنین از امروز این برنامه بر روی مدل‌های منتخب تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نیز قابل‌دسترس است. بعلاوه اپلیکیشن مذکور طی پاییز پیش رو برای سیستم‌عامل macOS نیز عرضه خواهد شد.

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا اشتراک کانال‌های اپل تی‌وی را دریافت نموده و تنها برای محتوای موردنظر خود هزینه پرداخت کنند. همچنین تماشای آنی محتوا مستقیما از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر خواهد بود. کانال‌های HBO، Starz، Showtime، Smithsonian Channel، Epix و Tastemade از جمله گزینه‌های موجود در ایالات‌متحده به‌شمار می‌روند. بعلاوه کاربران به پیشنهادات شخصی‌سازی شده شامل نمایش‌ها و فیلم‌های بیش از 150 اپلیکیشن ویدیویی و سرویس‌های پخش و بیش از 100 هزار فیلم و نمایش تلویزیونی در آیتونز شامل بزرگ‌ترین مجموعه از عناوین 4K HDR دسترسی خواهند داشت.

بعلاوه در iOS 12.3 شاهد رفع برخی باگ‌ها و بهبود عملکرد اپلیکیشن‌های Apple News+، Apple Music، Apple TV Remote، AirPlay 2 و CarPlay هستیم. از امروز مدل‌های منتخب تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نیز از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد.

WatchOS 5.2.1 نیز منتشر شده و امکان پشتیبانی از مشخصه الکتروکاردیوگرام و اعلان ضربان نامنظم قلب در کشورهای لهستان، اسلواکی، جمهوری چک، کرواسی و ایسلند فراهم شده است.

macOS 10.14.5 با هدف رفع باگ و ارتقا کارآیی منتشر می‌شود؛ لذا در این حوزه با هیچ پدیده جدیدی سروکار نخواهیم داشت. HomePod OS 12.3 با قابلیت پشتیبانی از “اتصال به برخی نمونه‌های شبکه‌های سازمانی که نیازمند اختیارات منحصربه‌فرد هستند” عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH