گوگل تایید کرد تبلیغات بیشتری را در پلتفرم موبایلی قرار خواهد داد!

گوگل اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد تبلیغات بیشتری را بر روی گوشی‌های هوشمند به نمایش بگذارید. آنها علت این اقدام خود را دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر کاربران به اطلاعات مربوط به محصولات مورد نیازشان عنوان کرده‌اند.

گوگل

تبلیغات موسوم به دیسکاوری (اکتشاف) طی سال جاری برای همه تبلیغ‌کنندگان در سراسر دنیا در دسترس خواهد بود و به عنوان یک شیوه جدید برای رساندن کاربران به کالا‌های مورد نیازشان که در گوگل به دنبال آن می‌گردند، معرفی شده است. علاوه بر تبلیغات دیسکاوری، گوگل از نمایش گالری‌ها نیز استفاده می‌برد. این تبلیغ خاص نیز فرمتی تبلیغاتی شامل چیدمان هشت‌گانه از تبلیغات مختلف در کنار هم است که می‌توان در بین آنها حرکت نمود و با رد کردن بقیه را مشاهده نمود.

شرکت در این رابطه ادعا می‌کند با امکان ترکیب نتایج جستجو به صورت یک گالری، شما با تبلیغ تعامل بهتری برقرار خواهید کرد و ساده‌تر می‌توانید به هدف خود برسید. زیرا طبق بررسی‌های ما، احتمال کلیک در یک تبلیغ گروهی، 25 درصد بیشتر از تبلیغ به صورت تکی است. این گالری تبلیغاتی در بالای صفحه نتایج موبایل به نمایش گذاشته خواهد شود.

در کنار این دو شیوه جدید تبلیغاتی، تبلیغات استاندارد پاپ‌آپ نیز به جای خود باقی است اما به عنوان خوراک‌دهنده تبلیغ دیسکاوری در صفحه نمایش بسیاری از هندست‌های اندرویدی، قرار داده خواهد شد. همچنین در اپلیکیشن گوگل و هوم‌پیچ موبایلی گوگل نیز شاهد آنها خواهید بود.

گوگل مدعی است این تبلیغات گسترده، الهام بخش مشتریان و کاربران برای انتخاب آزادانه از بوم تبلیغاتی عظیم گوگل است و به آنها اجازه می‌دهد تا در مورد برند‌ها و شرکت‌های گوناگون اطلاعات جامع‌تری را کسب نمایند و با گردش در بین محصولات و تبلیغات مختلف بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

با این حال این تمام ماجرا نیست و گوگل قصد دارد تبلیغات بیشتری را به خورد کاربران بدهد! تبلیغاتی موسوم به Showcase Shopping یا خرید ویترینی که در بخش تصاویر گوگل، بخش فید دیسکاوری و یوتیوب به نمایش گذاشته خواهد شد. این آگهی بسیار بصری‌تر و غنی از تصاویر و رنگ‌های گوناگون خواهد بود و عملا شامل تبلیغ سبک‌های زندگی در پلتفرم گوگل است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH