خبرهایی ناراحت کننده از سرنوشت پرچم‌داران HTC

HTC-One-X

شانس این‌که گوشی هوشمند HTC شما به نسخه کیت‌کت سیستم عامل اندروید گوگل به‌روز شود، چقدر است؟! به‌نظر می‌رسد که تلفن همراه شما شانسی نداشته باشد!

شعبه‌های این کمپانی تایوانی در انگلستان و هلند، تایید کرده‌اند که دو پرچم‌دار HTC One X  و +One X به نسخه‌ای بالاتر از اندروید 4.2.2 و رابط کاربری سنس 5 دست نخواهند یافت. چنین تصمیمی برای کمپانی که ادعا می‌کند یکی از بهترین سازندگان تلفن‌های هوشمند در بازار است، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ هردو تلفن همراه از یک پردازنده چهارهسته‌ای نسبتا قدرتمند و یک رم 1 گیگابایتی استفاده می‌کنند که برای اجرای نسخه کیت‌کت سیستم عامل اندروید کافی است.

مطمئنا سازندگان رام‌های غیر رسمی ماننند سیانوژن مد، به‌زودی نسخه 4.4 این سیستم عامل را برای HTC One X و +One X عرضه خواهند کرد ولی باید قبول داشت که هیچ چیز جای به‌روزرسانی رسمی سازنده را پر نمی‌کند!

به‌نظر شما دلیل عرضه نشدن نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید گوگل برای پرچم‌داران تایوانی شما چیست؟! مشخصات سخت افزاری ضعیف با پشتیبانی ضعیف اچ‌تی‌سی؟!

6 در مورد “خبرهایی ناراحت کننده از سرنوشت پرچم‌داران HTC”

  1. با سلام
    من خودم S3 دارم در ضمن برای گوشی من هم آپدیت جدیدی نیومده و آلان ورژن ۴.۱.۲ هست. سامسونگ باید بره بمیره با این کیفیت ساخت پرچمداراش. کیفیت ساخت فقط htc
    تا وقتی که پشتیبانی از ورژن گوشی من داره انجام میشه نیازی نیست برم نسخه بالا تر نصب کنم. در ضمن فکر نکنم عوض کردن رام از عوض کردن و کامپایل کرنل لینوکس سخت تر باشه؟! پس هر وقت نیاز شد خودم دستا رو بالا میزنم و نیازی به این کارها هم ندارم.

    به نظرم یه سری از گوشی ها با کیت کت خوب کار نمیکنن و یه سری دیگشون هم به دلیل سخت افزار ضعیف بویژه رم پایین دارای مشکل بروز رسانی دارن و بعد از بروزرسانی مشکل کمبود فضای خالی دارن و قابلیت مالتی تسکینگ پایین میاد. شرکت ها این رو بهتر از کاربرای عادی میدونن و به همین خاطر دران دست دست میکنن.

    خدا رو شکر مدیران htc با مردم رو راستن!

  2. اچ تی سی داره دیگه نابود میشه.باید مثل نوکیا یه فکری کنه که نابود نشه.
    چه حالی میده ماکروسافت اچ تی سی رو بخره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH