لنوو Z6 Youth

نسخه جدید تلفن لنوو Z6 با نام Z6 Youth Edition به صورت رسمی معرفی شد

پس از عرضه پرچمدار جدید لنوو با نام Z6 Pro در ماه گذشته، این شرکت نسخه جدید و ضعیف تلفن مذکور را با نام Z6 Youth Edition معرفی کرد. هم‌چنین، می‌توان این نسخه را یک نسخه لایت نیز نامید. اسمارتفون جدید لنوو مجهز به پردازنده اسنپدراگون 710 بوده و توسط سیستم‌عامل ZUI 11 که برپایه اندروید پای است، اجرا می‌شود. این تلفن در سه پیکربندی متفاوت حافظه‌ای روانه بازار خواهد شد.

نسخه اول Z6 Youth Edition با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، نسخه متوسط با رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی و نسخه نسبتا قدرتمند با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هرکدام از این حافظه‌ها توسط کارت microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقا هستند.

بدنه این نسخه از لنوو Z6 همانند نوت‌بوک ThinkPad از آلیاژ منیزیم ساخته شده است. این تلفن هوشمند در دو رنگ مشکی (Knight Black) و سبز دودی (Stardust) به فروش می‌رسد.

در بخش نمایشگر تلفن نیز شاهد حضور یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 و نسبت تصویر 19.5:9 هستیم. هم‌چنین، نمایشگر تعبیه‌شده از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند. در فضای فوقانی این صفحه‌نمایش یک برش قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ایجاد شده است.

به بدنه پشتی دستگاه می‌رسیم. Z6 Youth Edition مجهز به یک دوربین سه‌گانه بوده که دارای یک لنز اصلی 16 مگاپیکسل (f/1.8)، یک لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسل (f/2.4) و یک سنسور الترا‌واید 5 مگاپیکسلی (f/2.2) است. علاوه‌بر این، دوربین تلفن قابلیت زوم هیبریدی (دیجیتالی) تا 8 برابر را ارایه داده و از ویژگی‌های واقعیت افزوده (AR) پشتیبانی می‌کند.

در بخش تامین انرژی گوشی، یک باتری با ظرفیت 4050 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 وات به چشم می‌خورد. از سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این تلفن می‌توان به حسگر اثر‌انگشت در پشت بدنه، فناوری پخش صدای Dolby Atoms و فرکانس دوگانه GPS اشاره کرد. برخلاف اکثر هندست‌های جدید امروزی، نسخه جدید لنوو Z6 مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده و از پورت USB-C برای شارژ باتری استفاده می‌کند.

لنوو Z6 Youth Edition با قیمت 1199 یوآن چین (174 دلار آمریکا) برای نسخه پایه، 1399 یوآن (203 دلار) برای نسخه متوسط و 1699 یوآن (246 دلار) برای نسخه قدرتمند روانه بازار می‌شود. فروش این دستگاه در کشور چین از روز 26 مه (5 خرداد) در وب‌سایت رسمی لنوو، TMall و JD آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH