ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت‌های هوشمند قدیمی سامسونگ به One UI جدید مجهز می‌شوند

سامسونگ تصمیم دارد قابلیت‌های ساعت جدید Galaxy Watch Active خود را به ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر خود نیز بیاورد که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

گلکسی واچ اکتیو سامسونگ یکی از بهترین تجهیزات پوشیدنی موجود در بازار است که به همراه گلکسی S10 در اسفندماه سال گذشته معرفی و به بازار عرضه شد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ هنوز فراگیر نشده است و افراد زیادی هستند که از نسخه‌های قدیمی آن همانند گلکسی Gear S3 و گلکسی واچ استفاده می‌کنند.

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های گلکسی واچ اکتیو در مقایسه با نسخه قبلی، قیمت مناسب 200 دلاری آن است که حدود 120 دلار ارزان‌تر از گلکسی واچ است. همچنین این ساعت هوشمند به جدیدترین رابط کاربری سامسونگ مجهز بوده و قابلیت‌های کاربردی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

عرضه آپدیت جدید برای ساعت‌های قدیمی

اما بنابر گزارشات رسیده به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است که One UI جدید خود را به ساعت‌های هوشمند قدیمی Galaxy watch، Gear S3، Gear Sport بیاورد.

به‌روزرسانی جدید این شرکت به میزان قابل توجهی سبک‌تر از آپدیت تایزن 4 است و تنها 115 مگابایت حجم دارد. این به‌روزرسانی یک رابط کاربری Active Index، ویژگی‌های شخصی، بهداشتی، ایمنی و دیگر بهینه سازی‌ها را به طور منظم برای ساعت‌های قبلی سامسونگ به ارمغان می‌آورد.

عمر باتری برای خریداران ساعت‌های هوشمند بسیار مهم است و این آپدیت باعث بهبود شارژدهی باتری گلکسی واچ اکتیو می‌شود.

در این آپدیت طراحی‌های جدیدی برای تم‌های گلکسی واچ عرضه شده که کاربر می‌تواند آن‌ها را دانلود و استفاده کند. کنترل‌های بیشتری از قابلیت‌ها نیز در اختیار فرد قرار می‌گیرد که با یک لمس فعال می‌شوند و منوی تنظیمات آن به روز شده تا به راحتی کاربر بتواند گزینه خود را پیدا کند.

همچنین این به روزرسانی قابلیت‌های جدیدی از Samsung Health را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

عرضه آپدیت برای نسخه‌های قدیمی قطعا مانع سلطنت سامسونگ بر بازار اسمارت واچ‌ها خواهد شد چرا که اکنون ساعت Gear S3 که در سال 2016 عرضه شده، مجهز به قابلیت‌های ساعتی است که در 2018 و 19 به بازار آمده‌اند و دیگر کاربران تمایلی به خرید ساعت جدید ندارند که این امر باعث کاهش فروش گجت‌های پوشیدنی سامسونگ می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH