بازارکار آموزش تعمیرات موبایل، آموزش plc و آموزش نصب کولر گازی

آموزشگاه های برق و الکترونیک دوره های آموزشی فراوانی را با سرفصل ها و کاربردهای گوناگون برگزار می نمایند. در بسیاری از اوقات کارآموز در انتخاب این دوره ها سردرگم می ماند، زیرا که تصمیم نسبتا مهمی باید بگیرد و به احتمال زیاد دوره ای را که انتخاب می کند به شغل آینده او تبدیل خواهد شد. ما در این مقاله بازار کار 3 دوره آموزشی محبوب را برای شما آورده ایم.

بازارکار تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات تخصصی موبایل یا گوشی های تلفن همراه یکی از محبوب ترین دوره های آموزشی بین علاقه مندان به رشته های فنی است. بازار کار تعمیرات موبایل نسبت به بازار کار بسیاری از رشته ها بهتر و خوش آتیه‌تر است و به عقیده کارشناسان در آینده در بازار ایران متخصصین تعمیرات تخصصی موبایل جایگاه بسیار خوبی پیدا خواهند کرد. اگر به دنبال یک دوره آموزشی مناسب و ایده آل هستید توصیه می کنیم در دوره آموزش تعمیرات تخصصی موبایل آموزشگاه پایتخت فناوری شرکت نمایید.

بررسی بازار کار تعمیرات موبایل

آینده بازار کار تعمیرات موبایل از چند منظر قابل بررسی است. اولین منظر رشد و تکامل این بازار است، با توجه به فناوری های مدرن به کار رفته در گوشی های تلفن همراه این دستگاه های هوشمند روز به روز پیچیده تر از گذشته می شوند و افراد کمی با سطح دانش به روز و بالا قادر هستند که از پس مشکلات و خرابی ها این سیستم های هوشمند بر بیایند. این سیستم ها در عین پیچیدگی روز به روز دقیق تر و کوچک تر می شوند بنابراین موفقیت در تعمیرات موبایل مشروط به دانش و مهارت کافی است.

شرایط آمادگی برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل

عموماً مصرف کنندگان به دو منظور کلی به تعمیرکاران موبایل مراجعه می کنند. بخشی از آن ها با هدف بهبود عملکرد نرم افزارهای خود به تعمیرکاران موبایل مراجعه می کنند و برخی دیگر بنا بر ضرورت و خرابی دستگاه تلفن همراهشان به سراغ تعمیرکاران موبایل می آیند. آموزش های تخصصی این دو مقوله کاملاً با هم متفاوت است و بازار کار هر دو آن ها با توجه به توسعه فناوری بزرگ تر شده است.

هر تعمیرکار حرفه ای برای آشنایی با تعمیرات خرابی موبایل می بایست با مفاهیم اولیه الکترونیکی گوشی های تلفن همراه آشنا باشد. از این مرحله به بعد ضمن افزایش دانش هر تعمیرکاری باید مهارت کار با سیستم های ظریف تلفن همراه را یاد بگیرد.

مهارت‌هایی جداسازی تاچ از ال سی دی، تعویض آی سی تاچ، رفع ایراد بک لایت آیفون، تعویض آی سی های معمولی و آی سی های چسبی موبایل، تعویض هارد گوشی های موبایل و تعویض آیسی شارژ فعالیت‌هایی است که همگی ظرافت و مهارت خاصی را طلب می کنند و آموزش آن ها نیاز به ساعت ها پشتکار و تلاش دارد. در این بین گوشی های آیفون چندین مرتبه از سایر گوشی های موجود در بازار پیچیده تر هستند و موفقیت در کار با آن ها به آموزش های تخصصی تری احتیاج خواهد داشت.

اما خرابی گوشی تنها دلیل مراجعه به تعمیرکاران گوشی های همراه نیست (مقاله مرتبط). گاهی اوقات مراجعین با بیان مشکلاتی از قبیل نداشتن اپل آی دی، مشکلات IMEI گوشی های سامسونگ هوآوی ال جی سونی و HTC، مشکلات بازکردن شبکه های گوشی های اندروید، مشکلات باز کردن رمز گوشی ها و یا حتی مشکل مفقود شدن گوشی به تعمیر کاران خبره مراجعه می کنند. در تمامی این موارد و مواردی نظیر آن می توان با آموزش های تخصصی فضای کار گسترده‌ای را برای علاقه مندان به تعمیرات تخصصی گوشی های همراه فراهم نمود.

بازار کار دوره آموزش PLC

امروزه با پیچیده تر شدن صنعت، تابلوهای پی ال سی از اهمیت روزافزونی برخوردار شده اند. اتوماسیون های صنعتی بزرگی که با دانش نیروهای مسلط به پی ال سی راه اندازی شده است و از این طریق برنامه نویسان متبحری از طریق آموزش های مربوط به پی ال سی توانسته اند پروژه های اجرایی بزرگی را شروع نمایند.اما برای موفقیت در حوزه پی ال سی می بایست در دو بخش به خوبی اطلاعات و دانش لازم را کسب نمود. ابتدا باید دانش نظری و سپس دانش اجرایی را بالا برد.

حوزه برنامه نویسی در محیط های نرم افزاری مختلف و راه اندازی و کنترل سیستم های اجرایی، چند حوزه بهم مرتبط و حائز اهمیت هستند. در بخش کار با نرم افزار یک کارآموز باید با محیط نرم افزارهای wincc،TIA ، scada 3d panel،PLC S7-300 ،PLC S7-400 ،PLC S7-1200 ،eserver  آشنا باشد تا بنا بر نیاز بازار بخشی از این دانش نظری را استفاده نماید. همچنین تسلط بر برنامه نویسی حرفه ای S7-300و برنامه نویسی حرفه ای S7-400از پیش نیاز های ورود به بازار کار پی ال سی است و در نهایت باید با راه اندازی و کنترل سیستم آشنا شد. فرآیندی که در صنعت به مهارت و کار فراوانی نیاز دارد.

کنترل سیستم های مختلف همان هدفی است که موجب دستیابی شما به نتیجه مطلوب در کار با پی ال سی می شود، کنترل سیستم های نظیر: کنترل سیستم های دمای محصول، کنترل سیستم میکسر، کنترل سیستم انتقال آب، کنترل سیستم دریل صنعتی، کنترل سیستم نوار نقاله، کنترل سیستم محاسبه موجودی، کنترل سیستم دمای مخزن،کنترل سیستم انتقال محصول، کنترل سیستم مونتاژ قطعات، کنترل سیستم چراغ راهنمایی، کنترل سیستم میکسر ، کنترل سیستم انبار، کنترل سیستم دمای موتور، کنترل سیستم دمای آب، کنترل سیستم تصفیه آب ، کنترل سیستم بطری پر کنی ، کنترل سیستم ماده شیمیایی، کنترل سیستم فشار روغن خط تولید، کنترل سیستم کمپرسور خانه، کنترل سیستم سطح، کنترل سیستم خط تولید.

همگی این موارد در شناخت پی ال سی حائز اهمیت است و موجب ورود بهتر کارجویان به بازار کار پی ال سی صنعتی می گردد. توصیه می کنیم با گذراندن دوره آموزش PLC تخصصی آموزشگاه پایتخت فناوری و سپس کارآموزی در یک واحد صنعتی این حرفه را شروع نمایید.

بازار کار دوره آموزش نصب کولر گازی

نصب و راه اندازی کولرهای گازی یکی از مهم‌ترین زمینه های کار در صنایع سرمایشی است. در برخی از شهرهای ایران با توجه به گرمای طاقت‌فرسای تابستان هیچ دستگاه سرمایشی همانند کولر گازی پاسخ نیاز مردم را نمی دهد. بنابراین نصب کولر گازی روز به روز بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد. هرچند که    هزینه های مربوط به خرید و نگهداری آن از کولر های آبی بالاتر است. با این همه  فناوری به روز به کار رفته در سیستم های سرمایشی جدید موجب شده که کولرهای گازی با کار کردن در ساعات مشخصی از شبانه روز نیاز سرمایشی مردم را مرتفع نمایند.

نحوه نصب و جایگاه نصب یونیت های خارجی و داخلی کولر گازی دو مقوله مهمی هستند که هر کارشناس نصب کولر گازی باید به آن مسلط باشد. کولر گازی اگر به درستی نصب و راه اندازی شود موجب بهبود عملکرد  و کاهش مصرف انرژی می شود. از طرفی برای ورود به بازار نصب کولر های گازی باید با مهارت و دانش بالا نمایندگان فروش معتبر را به همکاری متقاعد نمود. از این طریق علاوه بر بالا رفتن تماس  مشتریان، شما به عنوان یک نصاب و تعمیرکار موفق کولرهای گازی در هیچ موقع از سال بیکار نخواهید ماند. دوره حرفه ای آموزش نصب کولر گازی نیز در آموزشگاه پایتخت فناوری برگزار می شود.

اگر به دنبال یک آموزشگاه با سابقه و مجهز برای یادگیری حرفه های بالا می گردید ما به شما آموزشگاه پایتخت فناوری را توصیه می کنیم. تمامی دوره های این آموزشگاه زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای و اساتید برتر برگزار می شود. شما می توانید با ورود به سایت paytakhtfanavari.com جزییات همه دوره ها را مشاهده کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره  66577385 021 تماس حاصل نمایید. این آموزشگاه واقع در تهران – میدان انقلاب – خروجی غربی مترو انقلاب – کوچه جنتی – پلاک 2 – طبقه 2 – واحد 7 می باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH