تلویزیون‌های جدید 55 و 65 اینچ سونی با وضوح 4K وارد ایران شد!

SONY-TV-8

صبح امروز و در مراسمی که با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولین شرکت بازرگانی ایران، نماینده رسمی محصولات صوتی و تصویری سونی، برگزار گردید، دو تلویزیون جدید 55 و 65 اینچی این کمپانی با وضوح 4K و طراحی جدید رسما وارد کشور شدند.

SONY-TV-1

در ابتدای این مراسم ساعت‌چی، مدیر عامل بازرگانی ایران ضمن خوش‌آمد گوشی به خبرنگاران، از تکنولوژی منحصر به فرد سونی سخن به میان آورد. وی به این نکته اشاره کرد که اگر ما تلویزیون‌های خود را در کنار رقبا قرار دهیم، متوجه خواهید شد که چقدر کیفیت سونی برتر است. در واقعیت تماشای تلویزیون 4K سونی مانند این است که شما دارید از پنجره به بیرون نگاه می‌کنید! اگر رنگ سبز چمنی که در سونی است را با بقیه مقایسه کنید، آن‌ها به دلیل کیفیت پایین‌تر مانند خزه به نظر می‌رسند! سونی تصاویر را واقعی و به دور از هر گونه اغراق نشان می‌دهد.

ما پارسال که تلویزیون ۸۴ اینچ را معرفی کردیم، تقاضای آن علی‌رغم قیمت زیاد، بسیار خوب بود. امروز مدل‌های جدیدی را عرضه می‌کنیم که علاوه بر وضوح 4K دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.

چرخه‌ای که سونی بر روی 4K دارد، بسیار کامل است. سونی خودش فیلم 4K را تولید می‌کند، دوربین‌های 4K و تلویزیون‌های 4K را در سبد محصولاتش دارد. پس همان طور که ما می‌گفتیم چرخه کامل سه‌بعدی برای سونی است، اکنون ادعا می‌کنیم این چرخه نیز برای ماست و سونی بهترین است.

SONY-TV-2

زمانی که تلویزیون ۸۴ اینچ 4K را معرفی کردیم، این دستگاه برای هر فردی مناسب نبود (به دلیل اندازه و قیمت بالا) اما این دو مدل جدید با توجه به سایز کوچک‌تر و قیمت مناسب خود، برای افراد زیادی ایده‌آل هستند.

لازم به ذکر می‌دانم که بگویم بازرگانی ایران بیش از ۳۰ سال سابقه کار دارد و حسن نیت خودش را به مصرف کننده ثابت کرده است. چیزی که برای سونی مهم است، تکریم مصرف کننده است و این موضوع فقط با شعار نمی‌شود. باید ما با مصرف کننده صادق باشیم!

خدمات پس از فروش ما نه فقط در ایران بلکه در کل منطقه درجه یک است. در همین اصل تنها شرکتی که برای حمایت از مصرف کننده تندیس طلایی دارد، شرکت بازرگانی ایران است.

پس از صحبت‌های ساعتچی، دو تلویزیون جدید سونی به صورت رسمی رونمایی شد.

SONY-TV-7

در ادامه کامشاد فتحی، مدیر بخش سرگرمی بازرگانی ایران به پشت تریبون آمد تا درباره فناوری 4K و مشخصات محصولات جدید سونی صحبت کند. وی گفت تلویزیون (4K (Ultra High Definition LED از 8 میلیون پیکسل (2160× 3840پیکسل) برخوردار است که این به معنای 4 برابر جزئیات بیشتر نسبت به کیفیت Full HD می‌باشد.

SONY-TV-3

در ادامه چکیده‌ای از مشخصات این تلویزیون را با هم مرور می‌کنیم.

بهترین کیفیت ممکن، با هر نوع منبع پخش تصویر

موتور پردازشگر پیشرفته “4K X-Reality PRO” در تلویزیون های 4K سونی سبب باز تولید هر نوع کیفیت تصویر اعم

از فیلم، تماشای ویدیو در اینترنت، عکس و بازی از هر نوع منبع پخش تصویر می‌گردد. موتور پردازشگر پیشرفته
“4K X-Reality PRO” سبب ارتقای محتوی 2K مانند تصویر بلو-ری و یا DVD به 4K می‌گردد. قابلیت ارتقای تصویر به 4K در تلویزیون‌های 4K براویا، اولین نمونه در صنعت تصویر و یک مزیت منحصر به فرد از طرف سونی برای مشتری است.

حتی هنگامی که بیننده در فاصله 1.5 متری تلویزیون نشسته است، هیچیک از پیکسل‌های تصویر، کوچک‌ترین ناراحتی را برای وی ایجاد نکرده و از تصاویر به تمام معنا واقعی، زیبا و با زاویه دید گسترده لذت می‌برد.

رنگ‌های خالص‌تر و عمیق‌تر

دیگر ویژگی منحصر به فرد سونی، نمایشگر انحصاری سونی موسوم به “Triluminos”  بوده که قادر است به طرز شگفت انگیزی سایه‌های رنگ را به طور طبیعی- همان طور که در دنیای واقعی وجود دارند- بازآفرینی کند.

این نمایشگر، طیف‌های رنگ قرمز و سبز زمردی را که باز آفرینی آن‌ها دشوار است، به زیبایی نمایش می‌دهد، به طوری که مناظر و دورنمای دریاها، زنده‌تر، پرجلوه و چشم گیرتر نمایان می‌شوند.

صدای مهیج

علاوه بر بهترین کیفیت تصویر، تلویزیون‌های 4K براویا، کیفیت صدای منحصر به فرد سونی را برای شما به ارمغان می‌آورند. بلندگوهای مغناطیسی پیشرفته و پردازش سیگنال‌های دیجیتال سونی باعث تولید صدای نرم با کم‌ترین نویز و باس قوی می‌گردد.

تنها با یک اشاره- اتصال بی سیم به موبایل و سایر تجهیزات پرتابل

علاوه بر لذت برخورداری از کیفیت صدا و تصویر فوق‌العاده، تلویزیون‌های 4K براویا دارایWiFi  داخلی جهت اتصال به اینترنت و همچنین اتصال بی‌سیم صفحه تلفن‌های هوشمند به تلویزیون هستند.

همچنین از طریق ویژگی NFC و ریموت کنترل NFC تنها از طریق یک اشاره (تماس) گوشی سازگار با NFC در یک چشم بر هم زدن با تلویزیون ارتباط بی‌سیم برقرار می‌نماید، سپس هر آنچه را که بر روی صفحه تلفن هوشمند دارید، می‌توانید بر روی صفحه بزرگ براویا تماشا کنید. نمایش ویدیوها، عکس‌ها، نرم‌افزارهای کاربردی، صفحات وب و بازی‌ها بر روی صفحه بزرگ در حالی‌که صدای تقویت شده و بلند از بلندگوهای تلویزیون پخش می‌شود، عالی به نظر می‌رسند.

در پایان مراسم، دقایقی نیز به پرسش و پاسخ اختصاص یافت. فتحی در پاسخ به پرسش خبرنگار آی‌تی‌رسان مبنی بر قیمت این تلویزیون‌ها گفت: مدل ۶۵ اینچی معادل ۲۰ میلیون تومان و ۵۵ اینچ، ۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

15 در مورد “تلویزیون‌های جدید 55 و 65 اینچ سونی با وضوح 4K وارد ایران شد!”

  1. در اینکه سونی بهترین است و ژاپن همیشه در اوج هیچ بحثی نیست اما کاش کلا محصولات ژاپنی با قیمتهای مناسبتری ارائه میشد تا ایران جولانگاه کره و چین نشه

  2. رسول حبیب زاده

    ما که دخلمون به اینتور چیزا نمیرسه خدا کنه یکی از فامیلا بگیره ما هم ای کیفیت رو از نزدبک ببینیم.هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ها

  3. اگه 4k ال جی بیاد ایران مدل های 55LA9700 و 6LA9700 قیمتش پاینتر هست و دوربین داخلی هم داره و کیفیت تصویر در 4 مرحله بهبود میبخشه و بلندگوی 50 وات داره و NANO Full LED هست

  4. سلام
    اقا پیمان اول تشکر از خبر .

    یه خواهش دارم . تو رو خدا از این تلویزیون های 4k یا ultra HD رو تو سایتتون بررسی کنید کیفیت تصویرشو .

    مثلا یه وال مهم ایا یه فیلم 1080p توی تلوزیون های 4k کیفیتش خیلی پایین میاد اگر پخش کنیم ؟

    720 چطور ؟

    فقط به یه بررسی میشه اینا رو بررسی کرد .

    1. پیمان گل‌کار

      کار بررسی تلویزیون با توجه به ابعاد بزرگی که داره، کمی دشوار است و شرکت‌ها هم خیلی در این زمینه همکاری نمی‌کنند.
      درباره سوال‌تون هم بگم که اصلا این طوری نیست و کیفیت تصویر شما پایین نخواهد اومد! ضمن اینکه با توجه به توانایی این دستگاه‌ها در ساخت مجازی تصویر اولترا اچ‌دی از نمونه‌های با کیفیت پایین‌تر، در کل شما تصویر با کیفیت‌تری را خواهید دید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH