رندر iPhone XR 2019

رندر iPhone XR 2019 در رنگ‌های جدید رویت شد

در اوایل ماه جاری شاهد رندر iPhone XR 2019 بودیم که این گوشی را در رنگ‌های مختلفی نشان می‌داد و در ادامه اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر شد.

اما رندرهای جدید منتشر شده نشان می‌دهد نسخه جدید آیفون XR علاوه بر رنگ‌های قبلی به رنگ‌های آیفون XS نیز یعنی رنگ‌های طلایی، خاکستری و سیاه به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین شاهد نسخه قرمز رنگ این گوشی با نسخه برندینگ PRODUCT RED برای مشتریان خاص هستیم؛ رنگی که به هیچ عنوان در آیفون XS شاهد آن نخواهیم بود.

نسخه طلایی رنگ رندر iPhone XR 2019 را در تصویر پایین می‌بینید که به هیچ عنوان شبیه به نسخه زرد رنگی که پیش از این منتشر شده بود نیست.

آیا شما رنگ‌های روشن فعلی آیفون XR را ترجیح می‌دهید یا به مدل‌های رنگی آیفون XS علاقمندید؟ اما چیزی که مشخص است احتمالا شما هم مثل ما از برآمدگی بخش دوربین این گوشی راضی نیستید.

این طراحی بخش دوربین در واقع قابی شبیه به دوربین سه‌گانه آیفون XI است و به احتمال زیاد دوربین دوم این گوشی مجهز به سنسور تله فوتو خواهد بود.

انتظار می‌رود iPhone XR 2019 دارای نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD باشد و از پردازنده جدید A13 اپل قدرت بگیرد. اما دوربین‌های آن احتمالا حرفی برای گفتن نداشته باشند و شاید از ماژول‌های آیفون X یا XS در این گوشی استفاده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH