مرورگر اینترنتی سامسونگ

تغییرات بزرگ در رابط کاربری مرورگر اینترنتی سامسونگ

سامسونگ اعلام کرده است که آخرین به‌روزرسانی مرورگر اینترنتی شرکت تغییرات بزرگی دارد. جدای از حل مشکلات و بهبود عملکرد نرم‌افزار، این بار شاهد تغییرات اساسی در رابط کاربری مرورگر اینترنتی سامسونگ خواهیم بود. به عنوان مثال سیستم جدید مدیریت اعلانات به کاربر اجازه می‌دهد تا در خصوص نمایش اعلانات و یا غیر فعال کردن آنها تصمیم‌گیری کند.

مرورگر اینترنتی سامسونگ

بعلاوه نمایش تب‌ها در این مرورگر نیز دچار تحولات زیادی خواهد شد که آن را برای کار بر روی صفحه نمایش‌های کوچک‌تر ایده‌آل می‌کند. همین تغییر شامل حال مشاهده تاریخچه جستجوها نیز می‌شود. حالا کاربر می‌تواند با نگه داشتن انگشت خود بر روی آیکون عقب یا جلو، تاریخچه جستجوهای خود را مشاهده کند.

از جمله دیگر تغییرات باید به قابلیت نام‌گذاری وبسایت‌هایی که با میان‌بر به هوم اسکرین افزوده می‌شوند، اشاره کرد. این کار به این دلیل انجام می‌گیرد که اکثر وبسایت‌ها به خاطر موارد مرتبط با سئو، نامی طولانی برای خود در نظر می‌گیرند. بر اساس اعلام شرکت کره‌ای، تمامی تغییرات گفته شده بر روی نسخه بتای به‌روزرسانی موجود است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند، اما بهتر است کمی تا عرضه نسخه پایدار از آخرین آپدیت مرورگر اینترنتی سامسونگ صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH