بتای دوم EMUI

دومین بتای رابط کاربری EMUI 9.1 چهارده اسمارت فون هواوی را به برنامه خود اضافه کرده است

شرکت هواوی، 14 تلفن جدید خود را به برنامه عرضه نسخه بتای عمومی رابط‌ کاربری EMUI اضافه می‌کند. اسمارتفون‌های سری میت 10 و پی 20 نیز جزئی از این برنامه هستند. در حال‌ حاضر، کاربران چینی تلفن‌های هواوی قادر به ارتقا نسخه بتای عمومی EMUI 9.1 هستند، اما کاربران سایر کشورها باید چند روز دیگر نیز برای عرضه بتای دوم EMUI 9.1 منتظر بمانند.

EMUI 9.1 شامل تصاویر رنگارنگ جدید برای پس‌زمینه، همراه با سیستم فایل EROFS که عملکردی بهتر و سریع‌تر را دارد، منتشر شده است. علاوه‌بر موارد ذکر‌شده، سیستم اشتراک‌گذاری فایل‌ها با نام OneHop و برخی تغییرات جزئی نیز بخشی از رابط کاربری EMUI 9.1 هستند. برای بررسی جزییات بیشتر این لینک را مشاهده کنید.

برای نصب بتای دوم EMUI 9.1 کافی است با دانلود اپلیکیشن Beta Club از این لینک و ثبت یک حساب کاربری در این برنامه (در صورت داشتن حساب هواوی، نیازی به ثبت نام نیست)، نسخه‌های جدید و سازگار EMUI را برروی دستگاه خود (هواوی) نصب کنید.

به توصیه این شرکت، قبل از نصب نسخه‌های بتای EMUI حداقل 6 گیگابایت از فضای حافظه تلفن را خالی نگه‌ دارید تا مشکلی در فرآیند دانلود و نصب ایجاد نشود. به‌نظر می‌رسد که هندست‌های قدیمی هواوی نیز جزئی از برنامه بتاهای جدید EMUI خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH