گوشی میان‌رده جدید سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

در حالی‌که سامسونگ با عرضه سری میان‌رده گلکسی A، عملکرد درخشانی از خود نشان داده است؛ اما این کمپانی قصد دارد ارزان‌ترین گوشی گلکسی A را به این مجموعه اضافه نماید. بر اساس توئیت منتشر شده توسط یکی از اعضای انجمن XDA با نام مکس وینباخ، FCC تاییدیه یک دستگاه سامسونگی موسوم به گلکسی A10e را صادر نموده است. لیبل الکترونیکی تنها اطلاعات مطرح شده در سند FCC به‌شمار رفته و به نام و شماره مدل گوشی (SM-A102U) اشاره می‌کند. همچنین این اسمارت‌فون گواهی‌نامه بلوتوث و وای‌فای را نیز دریافت نموده است.

اخیرا گوشی جدیدی در وب‌سایت تست بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد و بر اساس اطلاعات بنچمارک، این دستگاه از تراشه اگزینوس 7884 به‌همراه 2 گیگابایت رم بهره خواهد برد. همچنین سیستم‌عامل اندروید 9 پای نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی این گجت نصب می‌شود. سامسونگ نخستین بار در پرچم‌دار گلکسی S10e از پسوند e استفاده کرد. این هندست نسخه رده‌پایین سری گلکسی S10 به‌شمار می‌رود. این پدیده بدان معناست که گلکسی A10e هندست رده‌پایین سری گلکسی A بوده و به همین دلیل بایستی نسبت به گوشی گلکسی A10 از مشخصات به‌مراتب ضعیف‌تری برخوردار باشد.

برخی اطلاعات اسمار‌ت‌فون سامسونگ گلکسی A10e از طریق وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شد

با این‌حال مشخصات اعلام شده در فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که گلکسی A10e از مشخصاتی کاملا مشابه با گوشی گلکسی A10 برخوردار است. این موضوع بدان معناست که گلکسی A10e احتمالا از نمایشگر کوچک‌تر یا باتری ضعیف‌تری استفاده می‌کند. گلکسی A10 مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس (720 در 1520 پیکسل) است. دوربین 13 مگاپیکسلی منفرد در بخش پشتی گوشی مستقر شده و از گشودگی دیافراگم f/1.9 برخوردار است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی گوشی به‌چشم می‌خورد. این هندست با 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. فروشگاه B&H نسخه آنلاک شده و مخصوص منطقه آمریکای‌لاتین گلکسی A10 را با قیمت‌گذاری 135 دلاری ارایه می‌کند و گلکسی A10e بایستی دارای برچسب قیمتی ارزان‌تری باشد.

لیبل الکترونیکی گلکسی A10e

سری گلکسی A به‌عنوان جانشین سری گلکسی J روانه بازار شد و سامسونگ گوشی‌های جدید خود را به نمایشگرهای بزرگ، دوربین‌های نسبتا پیشرفته و باتری‌های قدرتمند مجهز نموده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل‌های سه‌گانه گلکسی A20، گلکسی A50 و گلکسی A70 در ایالات‌متحده عرضه خواهند شد و هر یک از 4 اپراتور بزرگ ایالات‌متحده حداقل یک نمونه از این گوشی‌ها را ارایه خواهد کرد. در واقع اوایل وقت امروز اعلام شد که اسمارت‌فون گلکسی A50 احتمالا در روز 21 ژوئن و از طریق اپراتورهای ورایزن، AT&T، T-Mobile و Sprint عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH