Box

بررسی اپلیکیشن Box؛ به‌راحتی خاطرات‌تان را حفظ کنید!

اپلیکیشن‌ها به ما کمک می‌کنند تا کارها را سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته انجام بدهیم. برای مثال امروزه می‌توانیم خریدهای روزمره خود را تنها با چند کلیک انجام دهیم و دیگر نیازی نیست وقت‌مان را در ترافیک و شلوغی تلف کنیم. در حقیقت بسیاری از اعمال بر بستر برنامه‌ها صورت می‌گیرند و بدون حضور آن‌ها، طبیعتا زندگی مدرنی نیز وجود نخواهد داشت. اما تعداد بی‌شمار اپ‌ها انتخاب را برای کاربران دشوارتر کرده و برای شناخت بهترین‌ها باید به بررسی برنامه‌های مختلف بپردازیم. در این نوبت قصد داریم تا اپلیکیشن محبوب Box را بیش‌تر بشناسیم و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


Box

فضای ابری یکی از تکنولوژی‌های جدید به‌شمار می‌آید که توسط کمپانی‌های بسیاری مورد استفاده قرار گرفته و شرکت‌های متعددی نیز به ارایه چنین خدماتی می‌پردازند. اما این فضا دقیقا چه کاربرد و مزایایی دارد. در حقیقت فن‌آوری ابری این امکان را به شما می‌دهد تا فایل‌هایی مثل اسناد را در سرور آپلود کنید و در هر زمان و مکانی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برخلاف تکنولوژی گذشته، فرقی نمی‌کند که از کدام دیوایس استفاده می‌کنید، همیشه با ورود به اکانت خود می‌توانید به اطلاعات ضروری‌تان دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن Box هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. به‌لطف آن قادرید فایل‌هایی از جمله عکس، ویدیو و کتاب را در فضای ابری ذخیره نمایید. گفتنی‌ست این برنامه تاحالا بیش‌تر از 100 هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز خوبی را از کاربران دریافت نموده. پیش از هر چیزی، ظاهر مدرن و جذاب Box نظر شما را جلب خواهد کرد. به‌لطف طراحی ساده کار با اپلیکیشن راحت‌تر شده و هر کسی می‌تواند به ذخیره کردن فایل‌های دل‌خواه خود بپردازد. یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Box، بخش نوتیفیکیشن آن است. از این رو از کوچک‌ترین تغییرات آگاه خواهید شد و از آپدیت‌های Box نیز باخبر می‌شوید. تب سرچ هم در نظر گرفته شده تا در بین فایل‌های خود جست‌وجو کنید و به این ترتیب در زمان صرفه‌جویی نمایید.

Box

با این همه مهم‌ترین قسمت Box، بخش Browse است. اپلیکیشن مذکور این امکان را به شما می‌دهد تا تنها با چند لمس تصاویر یا ویدیوهای مورد نظر خود را آپلود کنید و به مدیریت آن‌ها بپردازید. عملکرد سریع یکی از نقاط قوت این برنامه شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای مطلوب در بازار تبدیل نموده. برای این‌که به فایل‌های خود نظم دهید، می‌توانید از گزینه Folder بهره ببرید. در این صورت قادرید عکس‌های مربوط به سفر شمال را در یک بخش قرار دهید و ویدیوهای سفر شیراز خود را در یک فولدر دیگر بگنجانید. اما چیزی که Box را از اکثر رقبای خود متمایز می‌سازد، قسمت آفلاین آن است. به این ترتیب دیگر لزومی ندارد برای دسترسی به فایل‌های مختلف حتما به اینترنت متصل باشید. در حالت آفلاین نیز می‌توانید به خواندن کتاب‌ها یا گوش کردن به موسیقی‌ها مشغول شوید. نگران امنیت عکس‌ها و اسناد خود هستید؟ مشکلی نیست. Box امکان Passcode را فراهم نموده تا امنیت تضمین شود و فقط خودتان قادر به آنلاک کردن اپ باشید. اما Box خالی از اشکال نیست. فضای ذخیره‌سازی برای این دسته از اپلیکیشن‌ها اهمیت زیادی دارد و در واقع نقش مهمی در میزان محبوبیت آن‌ها دارد. ولی Box برخلاف رقیبان قدرت‌مند و پرآوازه خود ظرفیت کمی را برای کاربران تدارک دیده که با چندین بار استفاده پر خواهد شد. به‌همین دلیل باید برای دریافت فضای بیش‌تر، اقدام به خرید اشتراک Box کنید. این موضوع وقتی آزاردهنده است که بخواهید به‌طور مدام محتواهای گوناگون را در فضای ابری ذخیره نمایید. پس اگر به‌دنبال بیش‌تر از 10 گیگابایت فضای ابری هستید، Box را نادیده بگیرید.

Box

بخشی به‌نام Favorites هم به‌چشم می‌خورد که با استفاده از آن در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد. برای مثال می‌توانید فایل‌های دل‌خواه خود را به این قسمت منتقل کرده تا از بقیه تصاویر، ویدیوها و اسناد جدا شوند و سریع‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. پس از این‌که فایلی را آپلود کنید، یک‌سری از قابلیت‌های کارآمد در اختیارتان قرار می‌گیرد تا مثلا اسم عکس مورد نظرتان را تغییر دهید. در ضمن قادرید آن‌ را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و یا توضیحاتی به تصویر اضافه کنید. به‌طور کلی Box یکی از بهترین اپلیکیشن‌های حوزه فن‌آوری ابری به‌حساب می‌آید که با ظاهری کاربرپسند و امکانات فراوان گزینه‌ای عالی برای تمامی کاربران شمرده می‌شود.

نقاط قوت:

  • عملکرد سریع
  • ظاهر مدرن و ساده
  • حضور بخش آفلاین
  • امکان سرچ در بین فایل‌ها
  • قابلیت نوتیفیکیشن
  • امنیت بالا

نقاط ضعف:

  • فضای اندک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH