اوپو Reno F

اوپو Reno F و Reno Z در راه اروپا

سال گذشته اوپو دو گوشی RX17Pro و RX17Neo را در اروپا به علت مشکلات حقوقی، با نام‌های R17 Pro و R17 Neo عرضه کرد. حال اوپو برای جلوگیری از چنین مشکلی برای دو گوشی اوپو Reno Z و Reno F در حال رایزنی با EUIPO یا همان دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا است.

اوپو حدود یک هفته پیش از گوشی Reno Z رونمایی کرد که در واقع نسخه میان‌رده پرچمدار جدید این شرکت است که با تراشه هلیو P90 مدیاتک و نمایشگر 6.4 اینچی به بازار عرضه خواهد شد.

قاب پشتی این گوشی همانند دو برادر بزرگترش یعنی اوپو رینو و رینو 10 ایکس زوم است و مجهز به دوربین دوگانه بوده که زیر آن فلاش LED تعبیه شده است. اما جلوی این گوشی با نمونه‌های پرچمدارش متفاوت بوده و برخلاف دوربین سلفی کشویی، شاهد بریدگی قطره‌ای در نمایشگر آن برای جایگیری دوربین سلفی هستیم.

این گوشی در حال حاضر فقط در چین و با 4 رنگ عرضه شده است که برچسب قیمتی 325 یورویی دارد اما ما انتظار داریم در اروپا با قیمت 350 یورو به بازار عرضه شود.

بر خلاف اوپو Reno Z، برای اولین بار است که اسم اوپو Reno F را می‌شنویم و هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی در دست نیست. احتمال می‌رود که Reno F در واقع نام اروپایی اوپو K3 باشد که حدود یک ماه پیش معرفی شد.

اما با توجه به علاقه بالای اوپو برای معرفی گوشی‌های جدید، شاید Reno F یک گوشی در دست ساخت باشد که به زودی معرفی و رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH