مانیتور گیمینگ LG

رونمایی ال‌جی از سریع‌ترین مانیتورهای گیمینگ با پنل IPS جهان

LG روز گذشته و طی کنفرانس E3 2019 از دو مانیتور جدید گیمینگ خود رونمایی کرد که نظر گیمرها را به خود جلب کرده است. دو مانیتور معرفی شده را می‌توان اولین مانیتورهای IPS جهان دانست که زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه دارند.

این مانیتورها از سری UltraGear ال‌جی بوده و در اندازه‌های 38 و 27 اینچی به بازار عرضه خواهند شد. هر دو دارای نرخ به‌روزرسانی 144 هرتزی، رزولوشن بالا و طراحی بدون مرز هستند.

مدل بزرگتر و منحنی دارای وضوح 3840 در 1600 با روشنایی 450 نیت است. مدل 27 اینچی نیز دارای رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و با روشنایی 350 نیت است.

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم هر دو نمایشگر دارای زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه هستند و مدل بزرگتر در بهترین حالت می‌تواند نرخ بروزرسانی 175 هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.‌

این دو مانیتور گیمینگ LG همچنین از فناوریG-SYNC انویدیا پشتیبانی می‌کنند که باعث می‌شود در هر لحظه نرخ بروزرسانی متغیری را به خود اختصاص دهند.

هر دو نمایشگر نیز دارای تنظیمات اختصاصی مانند Black Stabilizer و Dynamic Action Sync برای اجرای هر چه بهتر بازی‌ها هستند تا رضایت گیمرها را فراهم کنند.

بنابر اعلام LG دو مانیتور جدید این شرکت از ماه آینده میلادی برای خرید در دسترس خواهند بود. مدل 27 اینچی را نیز می‌توان کمتر از سه هفته دیگر در آمریکا پیش خرید کرد. همچنین بسته‌های متنوعی در کنار آن برای گیمرها عرضه خواهد شد.

در انتها لازم به ذکر است هنوز از قیمت این دو مانیتور اطلاع دقیقی در دست نیست اما واضح است که قیمت بالایی نسبت به هم‌رده‌های خود خواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH