تعطیلی آمازون اسپارک

آمازون اسپارک تنها پس از دو سال فعالیت به کار خود پایان داد

سرویس آمازون اسپارک که شبکه اجتماعی مخصوص خرید محصولات بود، در جولای سال 2017 توسط آمازون راه‌اندازی شد. این شبکه یک رقیب جدی برای اینستاگرام بود و فعالیت آن از روز گذشته متوقف شد.

آمازون اسپارک با تمرکز برروی تصاویر پست‌ها، استوری‌ها و ایده‌هایی درباره محصولات و خرید‌های کاربران به یکی از زیرمجموعه‌های آمازون تبدیل شد. این سرویس فقط برای کاربران آمازون پرایم قابل دسترس بود. حتی این سرویس در دسامبر سال گذشته در دسترس کاربران هندی نیز قرار گرفت.

آمازون اسپارک در زمان راه‌اندازی خود به یکی از اصلی‌ترین رقبای اینستاگرام در زمینه خرید و فروش محصولات در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. آمازون نیز در سال 2017 برای معرفی این سرویس گفت: “اگر شما نیز ایده‌هایی برای دکور خانه خود دارید یا درحال جستجو برای خرید بهترین کفش پیاده‌روی هستید، اسپارک جستجو و خرید را برای شما آسان‌تر کرده است. استوری‌ها و ایده‌های سایر کاربران درباره محصولات مختلف را در این سرویس مشاهده کنید.”

این سرویس درحالی با اینستاگرام رقابت می‌کرد که دارای هیچ اپلیکیشنی برای کاربران خود نبود. همین موضوع سبب سردرگمی برخی از کاربران و عدم استفاده از این سرویس شد.

آمازون هنوز به تعطیلی اسپارک واکنشی نشان نداده و هیچ اظهارنظری درباره این موضوع نکرده است. هم‌اکنون نام و لینک این سرویس در وب‌سایت اصلی آمازون مشاهده نشده و کاربران با کلیک برروی لینک اسپارک به سایت اصلی آمازون منتقل می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH