ثبت پتنت گوشی جدید ال‌جی مجهز به نمایشگر حفره‌دار

موسسه Turkish Patent، پتنت مربوط به یک اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر حفره‌دار و دوربین جلویی مستقر در آن‌ را به ال‌جی الکترونیکس اعطا کرد. این محصول، نخستین گوشی ال‌جی است که با بهره‌گیری از چنین ایده‌ای تولید می‌شود. 

تصویر شماتیک پتنت ثبت شده نمایانگر وجود حفره‌ای در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر است. حفره تعبیه شده در نمایشگر هندست‌های سامسونگ در گوشه بالایی سمت راست آن‌ها قرار دارد؛ بدین‌ترتیب نمایشگر حفره‌دار ال‌جی از چیدمانی کاملا متفاوت برخوردار است.

با وجود حسگر اثرانگشت، پنل پشتی گوشی شباهت فراوانی با اسمارت‌فون ال‌جی V40 ThinQ دارد. در ادامه می‌توان این‌طور فرض کرد که ال‌جی در مقطع فعلی برای به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر تمایل چندانی ندارد.

وب‌سایت Gsmarena علیرغم تلاش فراوان برای کشف پتنت ثبت شده در رگولاتوری، تنها به پایگاه داده عمومی این سازمان دسترسی پیدا کرد. این پدیده بدان معناست که برخی موارد مطرح شده احتمالا جعلی بوده یا بنا بر درخواست ال‌جی، ماهیت آن‌ها از دید عموم مخفی مانده است. همچنین اجرای نادرست فرآیند جستجو نیز سناریویی محتمل خواهد بود. به‌هرحال، رونمایی از محصول آینده ال‌جی با نمایشگر حفره‌دار نبایستی چندان شگفت‌آور باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH