اسکوترهای برقی

استفاده از اسکوتر برقی جان یک شهروند را گرفت!

خدمات استفاده از اسکوترهای برقی در بسیاری از شهرهای جهان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. نشویل نیز یکی از این شهرها محسوب می‌شود که به تازگی ممنوعیت استفاده از این وسایل را اعلام کرده است. شهردار این شهر David Briley، اعلام کرده است که شرکت‌های خدماتی فعال در این حوزه تا اطلاع ثانوی از انجام هر گونه فعالیتی منع شده و این طرح که به صورت پایلوت صورت می‌گرفت، لغو خواهد شد.

اسکوترهای برقی

ماه گذشته در نشویل فردی با نام Brady Gaulke در حال استفاده از یک اسکوتر برقی دچار سانحه رانندگی شده و فوت کرده بود. تحقیقات مشخص کرد که این شخص تحت تاثیر الکل بوده و در نتیجه مقصر تصادف شناخته شد. شاهدان عینی تایید کرده بودند که این فرد با بی‌دقتی از پیاده‌رو به سمت خیابان آمده و در نهایت با خودروی در حال عبور تصادف کرده بود. پیش از وقوع این حادثه، شهردار مکاتباتی با شرکت‌های خدمت‌رسان در این زمینه داشته و مراتب نگرانی خود را بابت عدم آموزش استفاده صحیح از این وسایل نقلیه و همچنین تخلفات صورت گرفته در پارک این وسایل ابراز کرده بود.

او از شرکت‌ها خواسته بود تا در عرض یک ماه موارد پیشنهادی خود برای اصلاح قانون استفاده از اسکوترهای برقی را ارایه کنند. شهردار نشویل هنگامی که با عدم همکاری این شرکت‌ها مواجه شده بود، موضوع را به شورای شهر ارجاع داده و در آنجا توصیه کرده بود تا طرح پایلوت استفاده از اسکوتر برقی در سطح شهر به عنوان وسایل نقلیه لغو شود. وی در خصوص بازگشت این وسایل بیان کرده است که روزی اسکوترهای برقی به نشویل بازمی‌گردند که از تعداد، امنیت و راحتی دسترسی به آنها اطمینان حاصل کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH