شایعات نه چندان خوشحال کننده‌ای از گلکسی S5 درز کرده است

Samsung-Galaxy-S6

می‌توان گفت که تا بحال  دیگر گوشهایمان از اخباری که از پرچمدار آتی سامسونگ شنیده‌ایم پر شده است، اما باز هم اخیرا اطلاعاتی از یک منبع ناشناس درز کرده است که چندان خوشحال کننده نیست. البته توجه کنید که این منبع بدون پشتوانه رسمی این اطلاعات را منتشر کرده و نمی‌توان با قطعیت صحت این مطالب را تایید کرد.

خبرچی امروز ما گفته است که اس 5 مجهز به یک صفحه نمایش 2K QHD خواهد بود که با توجه به وجود دیگر محصولات اینچنینی از دو کمپانی سونی و ال جی، چندان هم غیر قابل تصور نیست. بعلاوه گفته شده است که باتری در نظر گرفته شده برای این پرچمدار به جای آنکه 4000 میلی آمپری باشد، 2900 میلی آمپری است.

همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود و تازه داریم به قسمت‌های هیجان انگیزتری می‌رسیم و باید بگوییم که اطلاعات جدید دلالت بر وجود یک دوربین 20 مگاپیکسلی دارند که این پرچمدار را در ردیف Z1 و Z2 در راه قرار می‌دهد. این دوربین 20 مگاپیکسلی قابلیت ضبط 4K نیز دارد و می‌تواند همزمان با ضبط عکس هم بگیرد. این اطلاعات هم با وجود پردازنده قویتری که قرار است در اس 5 بگنجد خیلی دور از ذهن نیستند. بعلاوه وجود اسکنر چشم هم تایید شده است.

خب تا بحال که همه چیز بغیر از باتری خوب پیش رفته بود، اما باید بگوییم که متاسفانه خبری که قلب همگان را به درد خواهد آورد، پلاستیکی بودن دوباره این پرچمدار است. گفته می‌شود که اس 5 باز هم قرار است پلاستیکی باشد و تا بحال هر چه در مورد فلزی بودن یا ترکیبی بودن بدنه آن گفته شده نادرست بوده است.

باز هم می‌گوییم که این اخبار به طور رسمی منتشر نشده‌اند و نمی‌توان به آنها اتکای کامل داشت. باید منتظر بود و دید که خود سامسونگ در مورد پرچمدار آتی خود چه خواهد گفت.

اسکرول به بالا
TCH