ماشین حساب ویندوز 10

ماشین حساب ویندوز 10 برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد

یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی که شاید چندان جذابیتی نداشته باشد ولی بسیار کاربردی بوده و تقریبا بر روی تمامی دستگاه‌های هوشمند وجود دارد، نرم‌افزار ماشین حساب است. اگر از ماشین حساب پیش‌فرض موجود بر روی هندست خود رضایت ندارید، می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی یا اپ استور اقدام به دریافت و نصب یک نرم‌افزار جدید کنید. اما مشکل کار فراوانی اپلیکیشن‌هایی از این دست است که کار انتخاب را سخت می‌کند. اگر از ماشین حساب ویندوز 10 رضایت دارید، حالا می‌توانید آن را بر روی دستگاه iOS یا اندرویدی خود نصب کنید.

ماشین حساب ویندوز 10

به نظر می‌رسد مایکروسافت این نرم‌افزار را به صورت منبع باز (open source) منتشر کرده و Uno Platform اعلام کرده که نسخه‌هایی از آن را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS تهیه کرده است. البته این نرم‌افزار همچنان در حال گسترش است؛ با این وجود کاربران اندرویدی می‌توانند آن را از طرق گوگل پلی و تحت عنوان Uno Calculator دریافت کنند. پس از نصب این اپلیکیشن پیامی ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید نرم‌افزار همچنان در حال گسترش است و امکان دارد پایدار نباشد.

کاربران iOS نیز می‌توانند برای دریافت ماشین حساب ویندوز 10 به TestFlight که محل دریافت نرم‌افزارهای در مرحله بتاست، مراجعه کنند. پس از نصب TestFlight بر روی دستگاه خود قادر خواهید بود تا لینک دانلود ماشین حساب را بیابید. اپلیکیشن Uno Calculator دقیقا تمامی قابلیت‌های ماشین حساب ویندوز 10 را در خود دارد. می‌توانید در قسمت تنظیمات ماشین حساب مهندسی را انتخاب کنید تا امکانات بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد. تبدیل مقادیر وزن، دما، انرژی، سرعت، زمان و غیره نیز از جمله دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار کاربردی است. همچنین، هنوز هم می‌شود با استفاده از قابلیت History محاسبات صورت گرفته را مشاهده کرد. اگر با خواندن این مطالب به این نرم‌افزار علاقه‌مند شده‌اید، باید در پایان گفت دریافت و نصب این نرم‌افزار رایگان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH