P30

خانواده گوشی‌های P30 رکورددار سریع‌ترین فروش در بین پرچم‌داران هواوی

در سال 2017 حدود نه ماه طول کشید تا هواوی 10 میلیون دستگاه P10 و P10 پلاس روانه بازار کند. با گسترش شهرت و محبوبیت این برند، این مقدار از فروش برای خانواده P20 حدود 5 ماه طول کشید. حالا هواوی اعلام کرده که موفق شده است این رکورد را بکشند. در واقع به گفته شرکت تنها 85 روز طول کشیده تا شرکت چینی 10 میلیون دستگاه P30 و P30 پرو وارد بازار کند.

P30

با اعلام این خبر، خانواده اسمارت‌فون‌های P30 نه تنها در بین محصولات این برند سرآمد شناخته شدند، بلکه رکورد کلی شرکت را نیز به نام خود ثبت کردند. گفتنی است پیش از این رکورد سریع‌ترین فروش در اختیار میت 20 بود که برای رسیدن به فروش 10 میلیون دستگاهی، به چهار و نیم ماه زمان نیاز داشت.

هواوی سخنی در خصوص میزان فروش مورد انتظار برای خانواده گوشی‌های P30 بیان نکرده است، اما بسیاری عقیده دارند با توجه به مشکلات پیش آمده افت فروش برای تمامی محصولات شرکت چینی ناگزیر خواهد بود. چندی پیش مشخص شد از زمان اعمال تحریم‌ها علیه هواوی، فروش بین‌المللی این شرکت با 40 درصد کاهش مواجه شده است. ورود پرچم‌داران جدیدتر از قبیل گلکسی نوت 10 می‌تواند عرصه را برای پرچم‌داران هواوی تنگ‌تر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH