اسمارت‌فون خم‌شدنی

دومین اسمارت‌فون خم‌شدنی سامسونگ با طراحی جدید پیش از میت X عرضه خواهد شد

منابع اطلاعاتی از داخل شرکت سامسونگ خبر داده‌اند که کره‌ای‌ها در حال برنامه‌ریزی برای عرضه خانواده کاملی از اسمارت‌فون‌های خم‌شدنی هستند. این خانواده دارای محصولات متنوعی خواهد بود که یکی از آنها اسمارت فونی است که به سمت بیرون، برعکس گلکسی فولد، خم می‌شود. آنها ادعا کرده‌اند که این محصول پیش از عرضه هواوی میت X ارایه خواهد شد.

به گفته این منابع اطلاعاتی، تولید این محصولات آغاز شده است، اما خبری از تاریخی دقیق برای عرضه نیست. البته نباید فراموش کنیم سامسونگ هنوز تاریخی برای ارایه گلکسی فولد نیز ارایه نکرده است. شرکت کره‌ای به تازگی اعلام کرده که بازطراحی اسمارت‌فون خم‌شدنی خود را به پایان رسانده و به زودی روانه بازار خواهد کرد. گفتنی است هواوی میت X در سپتامبر عرضه خواهد شد؛ پس اگر باور کنیم اسمارت‌فون خم‌شدنی جدید سامسونگ زودتر از هندست هواوی عرضه خواهد شد، بهترین حدس آگوست و همزمان با رونمایی از گلکسی نوت 10 می‌شود.

تاریخ عرضه Mate X

بر اساس شنیده‌ها هواوی عرضه میت X را به دلیل کار بر روی شبکه 5G به تاخیر انداخته است. سامسونگ نیز بر روی این فناوری برای گلکسی فولد کار می‌کند؛ در واقع هنوز مشخص نیست این هندست با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G ارایه می‌شود یا با فناوری 4G. پس از عرضه گلکسی فولد و اسمارت‌فون خم‌شدنی شرکت که به بیرون بسته می‌شود، دیگر محصولات انعطاف‌پذیر سامسونگ تا سال 2020 روانه بازار خواهند شد.

در یکی دیگر از منابع خبری آمده بود که کره‌ای‌ها در حال کار بر روی یک اسمارت‌فون خم شدنی شبیه به گلکسی نوت هستند که دارای صفحه نمایش هشت اینچی و قلم هوشمند S Pen است. این دستگاه به مانند گلکسی فولد به سمت داخل خم می‌شود و انتظار می‌رود اواخر سال جاری یا در سال 2020 به صورت رسمی معرفی و عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH