چیپست 7 نانومتری اپل آیفون XI

رندرهای CAD از خانواده آی‌فون‌های 2019 منتشر شد

پس از انتشار اطلاعات و تصاویر مختلف از آی‌فون‌های 2019 امروز شاهد انتشار رندرهای کامپیوتری یا به اصطلاح CAD بودیم. این تصاویر بر اساس اطلاعات منتشر شده رندرهایی را از اسمارت‌‌فون‌های جدید اپل نشان می‌دهند. تقریبا می‌توان گفت نکته جدیدی در این طراحی‌ها به چشم نمی‌خورد و تمامی آنها هم راستا با شنیده‌هایی هستند که تا به امروز انتشار یافته است.

آی‌فون‌های 2019

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، رندرهای آی‌فون XR بار دیگر بخش چهار گوش دوربین را نشان می‌دهند. شاید بزرگ‌ترین تغییر در این هندس را باید اضافه شدن دوربینی دیگر به بالای دوربین اصلی دانست. طراحی بریدگی هندست ارزان قیمت کوپرتینویی‌ها نیز به مانند سال قبل خواهد بود. همچنین اندازه صفحه نمایش نیز در این اسمارت‌فون تغییری نخواهد کرد و به مانند سابق 6.1 اینچی است.

آی‌فون‌های 2019

آی‌فون XI و مدل مکس مجهز به سه دوربین خواهند شد؛ به جز دوربین اصلی، به احتمال فراوان یک لنز تله‌فوتو و یک لنز واید انگل نیز به کار خواهد رفت. در پنل جلویی نیز تغییری نسبت به سال گذشته نخواهیم داشت. به این ترتیب باید صفحه نمایش آی‌فون XI را 5.8 اینچ و صفحه نمایش مدل مکس را 6.5 اینچ بدانیم.

آی‌فون‌های 2019

البته همانطور که می‌دانید تمامی این اطلاعات در خصوص آی‌فون‌های 2019 در حد گمانه‌زنی بوده و هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد آنها صحبت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH