فسیل اسپرت 2

فسیل اسپرت 2 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

به گزارش Gadgets and Wearables، به نظر می‌رسد اسمارت‌واچ فسیل اسپرت 2 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده و به زودی به صورت رسمی عرضه شود. تاریخ ثبت این تاییدیه مربوط به یکم جولای بوده و نشان می‌دهد مربوط به ساعت هوشمندی است که توسط فسیل ساخته خواهد شد. البته که به صورت واضح به نام فسیل اسپرت 2 اشاره نشده و تاییدیه با اسم رمز DW10F1 به ثبت رسیده است. با توجه به این که اسم رمز فسیل اسپرت اصلی DW9F1 بود، بسیاری عقیده دارند گجت گفته شده نسخه بعدی این ساعت هوشمند خواهد بود.

فسیل اسپرت 2

فسیل اسپرت از سیستم عامل Wear OS بهره‌مند است و تنها اسمارت‌واچی محسوب می‌شود که از پردازنده اسنپدراگون 3100 استفاده می‌کند. با این تفاسیر اصلا بعید نخواهد بود که جایگزین این محصول نیز با همین مشخصات وارد بازار شود. اسپرت 2 می‌تواند میراث‌دار بسیاری از ویژگی‌های دیگر نسخه اصلی نیز باشد؛ از جمله NFC برای پرداخت‌های الکترونیکی، نشان‌گر ضربان قلب، GPS و مقاومت در برابر آب تا عمق حدودا سی متری! همچنین می‌توان انتظار داشت در این مدل بلوتوث 5 جایگزین نسخه 4.2 شده باشد. روی هم رفته باید گفت اطلاعات دقیقی از مشخصات فسیل اسپرت 2 در دسترس نیست و گفته‌ها در این زمینه بیشتر شامل حدسیات می‌شوند.

ماه گذشته لیستی از محصولات فسیل بر روی FCC مشاهده شدند و مشخص شد که این شرکت در حال کار بر روی پنج ساعت هوشمند است. به غیر از اسپرت 2، مدل‌های دیگر شامل دو دستگاه Michael Kors با اسامی رمز DW10M1 و DW10M2، یک دستگاه از محصولات Diesel با اسم رمز DW10D1 و در نهایت دستگاهی دیگر از سری Emporio Armani با اسم رمز DW10E1 می‌شدند. ظاهرا مشخصات تمامی این دستگاه‌ها یکسان بوده و تفاوت آنها در طراحی و همچنین محل تعبیه آنتن خواهد بود.

گفتنی است فسیل اسپرت در حال حاضر با قیمت 275 دلار در دسترس خریداران قرار دارد. این ساعت هوشمند قابلیت سازگاری با دستگاه‌های اندرویدی و iOS را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH