2 گوشی 5G کمپانی HMD Global احتمالا طی 3 ماهه سوم امسال عرضه می‌شوند

به‌نظر می‌رسد که امسال کمپانی HMD Global در رقابت عرضه گوشی‌های پرچم‌دار عقب افتاده است. اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView این شرکت مجهز به دوربین پشتی پنج‌گانه احتمالا در مقایسه با برخی پرچم‌داران امسال، عکس‌های باکیفیت‌تری را به ثبت می‌رساند؛ اما عملکرد آن نسبت به سایر پرچم‌داران اندکی ضعیف‌تر است؛ چرا که این هندست از پردازنده ممتاز سال گذشته یعنی اسنپ‌دراگون 845 استفاده می‌کند.

بر اساس برخی گزارشات، امسال کمپانی فنلاندی یک اسمارت‌فون 5G را عرضه خواهد کرد و این محصول احتمالا جانشین گوشی نوکیا 9 PureView به‌شمار می‌آید. با این‌حال جزئیات جدید اخیرا منتشر شده نشان می‌دهند که امسال شاهد عرضه 2 اسمارت‌فون 5G نوکیا خواهیم بود و در این میان به زمان عرضه احتمالی این هندست‌ها نیز اشاره شده است.

براساس گزارش وب‌سایت Nokia Power User، این جزئیات از منبعی دریافت شده که پیش‌تر نیز از عرضه گوشی نوکیا 2.2 خبر داده بود و لذا اطلاعات آن دقیق به‌نظر می‌رسد.

این منبع معتقد است که یکی از گوشی‌های 5G در واقع هندست پرچم‌دار 5G مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 855 خواهد بود؛ در حالی‌که هندست دیگر تحت عنوان یک پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه و احتمالا به‌همراه پردازنده سری اسنپ‌دراگون 700 عرضه خواهد شد. پرچم‌دار اقتصادی فعلی HMD Global، نوکیا 8.1 نام دارد و این موضوع موجب طرح گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال عرضه دومین گوشی 5G کمپانی به‌عنوان جانشین هندست سال 2018 و با نام نوکیا 8.2 شده است.

انتظار می‌رود که هر 2 گوشی تا پایان 3 ماهه سوم امسال روانه بازار شوند؛ لذا هنوز تا آن زمان فرصت زیادی باقی‌مانده است. منبع مذکور به هیچ‌گونه اطلاعات خاصی در خصوص طراحی این 2 گوشی اشاره نکرده است؛ اما عدم وجود نمایشگر حفره‌دار در یکی از این هندست‌ها یقینا شگفت‌آور خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH